جایگزین مسیر

راز پیوستن ستاره ها به یونایتد از زبان یورک

by | تیر , ۳ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است که حضور مورینیو در این تیم باعث می‌شود که ستاره‌ها جذب شیاطین سرخ شوند.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی توانسته ویکتور لیندلوف سوئدی را به خدمت بگیرد ولی به نظر می‌رسد خریدهای زیادی در راه باشد.

در همین رابطه دوایت یورک که خود سابقه درخشانی در تیم منچستریونایتد دارد، گفت:« چیزی که مشخص است این که یونایتد باید خریدهای زیادی انجام دهد.

یونایتد ثروتمندترین باشگاه جهان است و طبیعی است که به دنبال بازیکنان بزرگ باشد. تیم باید تقویت شود تا سال آینده نتایج خوبی کسب کند چون دو جام مهم یعنی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را در پیش داریم و حضور بازیکنان به قدرتمندتر شدن تیم کمک خواهد کرد. اعتبار و شخصیت بالای خود مورینیو هم یکی از دلایل پیوستن بازیکنان بزرگ به یونایتد است.»

یورک در پایان صحبت‌های خود گفت:« مورینیو حتی بدون جذب بازیکن بزرگ هم می‌تواند از یونایتد تیمی مدعی بسازد. الان که در لیگ قهرمانان هستیم، بازیکنان بزرگ را می‌توانیم به راحتی جذب کنیم. به نظر من فقط کیفیت حرف اول را می‌زند. هر بازیکنی که کیفیت دارد باید جذب یونایتد شود. من خودم معتقدم سه یا چهار بازیکن جدید و باکیفیت می‌تواند یونایتد را تیمی قدرتمند کند.»

از بازیکنانی چون آلوارو موراتا، کریستیانو رونالدو، خامس رودریگز، ایوان پریسیچ، اریک دایر و فابینیو در کنار نمانیا ویدیچ به عنوان گزینه‌های مورینیو برای تقویت تیم در تابستان یاد شده‌اند.

۰ Comments