جایگزین مسیر

رافائل:ما باید خودمان را با مویز هماهنگ کنیم

by | مهر , ۱۸ , ۱۳۹۲

به گزارش سایت گل, رافائل می گوید زمان خواهد برد تا ترکیب بازیکنان به بازی کردن تحت هدایت دیوید مویز عادت کنند, اما آنها انتظار دارند تا با آشنایی با شیوه بازی مویز, عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم شروع ضعیف تیم در رقابت های لیگ برتر, رافائل از سرمربی جدید تیم حمایت می کند.

رافائل تاکید دارد که همیشه کار کردن برای مویز پس از بازنشستگی سر آلکس فرگوسن سخت بوده است, اما این بازیکن برزیلی به این مسئله نیز تاکید دارد که در صورتی که بازیکنان با روش بازی مویز هماهنگ شوند, عملکرد خوبی خواهند داشت.

این بازیکن 23 ساله گفت: واضح است که شرایط کاملا متفاوت است, زیرا ما آلکس فرگوسن را به مدت 27 سال در باشگاه داشتیم و من فکر می کنم ما همه به او عادت کرده بودیم.

“دیوید مویز قوانین مختص به خودش را داد اما البته او قصد ندارد همه چیز را تغییر بدهد, به خصوص  زیرا که کارهایی که در گذشته انجام شده است, ثابت شده است که به خوبی نتیجه می دهند.”

“اکنون او خصوصیات خودش را به تیم اضافه می کند اما او همچنین پایه ها و مسائل زیربنایی را حفظ می کند.”

یونایتد پس از پیروزی در بازی که یک بر صفر عقب افتاده بود تا حدودی توانست خودش را پیدا کند و امید داشته باشد تا روند صعودی را در هفته های آتی طی کند.

پیروزی برابر ساندرلند اهمیت بسزایی داشت زیرا پس از شروع ضعیف یونایتد این پیروزی باعث شد یونایتد به رتبه 9 جدول رده بندی برسد اما هنوز 6 امتیاز با صدر جدول جایی که آرسنال قرار دارد فاصله دارد و از مجموع 7 بازی که از شروع لیگ در این رقابت ها داشته, 10 امتیاز کسب کرده است.

۰ Comments