جایگزین مسیر

رافائل:منچستر هیچ ترسی از تیم ها قدرتمند اروپایی ندارد

by | آذر , ۲۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانپس از سرگروهی منچستر یونایتد در گروه1 لیگ قهرمانان رافائل می گوید منچستر هیچ ترسی از تیم های بزرگ ندارند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس که در این فصل به عنوان سرالکس انتخاب شده است نتایج بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان کسب کرده است و توانست یونایتد را بدون شکست در رده اول گروه 1 قرار دهد و توانست پس از 2 شکست خانگی در لیگ برتر شاختار را در اولدترافورد با نتیجه1-0 شکست دهد.

منچستر یونایتد که به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرده است روز دوشنبه حریفش در مرحله یک شانزدهم مشخص می شود این تیم ها شامل آث میلان گالاتاسرای المپیاکوس شالکه04 و زنیت می باشد اما این مدافع برزیلی بدون در نظر گرفتن تیم بعدی در مرحله حذفی گفت ما اعتماد به نفس کامل داریم و از هیچ تیمی ترسی نداریم.

رافائل با گفتگو با سایت رسمی باشگاه گفت:شما می دانید که در فصل گذشته نیز در مرحله گروهی نتایج خوبی کسب کردیم ولی در مرحله حذفی با اتفاقاتی که در برا بر رئال مادرید افتاد نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما امسال خودمان را آماده بردن این جام کرده ایم.

منچستر سیتی مقابل مونیخ نتیجه 3-2 را بدست آورد و توانسیت این تیم آلمانی را شکست دهد که جای تعجب دارد اما شهر دوم ما نیز به عنوان تیم قدرتمند به مرحله بعد صعود کرد که این می تواند برای ما خوب باشد.

این مدافع برزیلی می گوید پس از برد برابر شاختار آنها را برای قرعه کشی در مرحله بعد قرعه مطلوبی می تواند نصیب یونایتد شود.

او گفت:این بسیار خوب می باشد که مویس در اولین سال حضورش در یونایتد توانست در گروه اول شود این بسیار عالی است.

ما این کار را انجام دادیم و توانسیتیم با قدرت به مرحله بعد صعود کنیم.

شاختار بسیار خوب بازی می کرد و در نیمه اول نیز توپ در اختیار آنها بود اما در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم بازیکن برزیلی خود در این بازی دچار فشار هایی نیز شد و می گوید بازی سختی بود ولی ما خوشحالیم که این بازی را برد به پایان رساندیم و توانستیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

۰ Comments