جایگزین مسیر

رافائل واران ملاقات با فرگوسن پیش از رفتنش به رئال را فاش ساخت

by | فروردین , ۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در حالی که باشگاه های زیادی علاقمند به جذب مدافع رئال مادرید رفائل واران هستند ، این ملی پوش فرانسوی بار دیگر نشانه هایی داد که حاکی از صحبت او با منچستریونایتد پیش از رفتنش به اسپانیا است.

با اینکه واران در گذشته هم از علاقه ی منچستر یونایتد به خودش برای امضای قرارداد صحبت کرده بود ، در هفته ی جاری طی مصاحبه ای که با Onze Mondial داشت آشکار ساخت که قبل از پیوستن به رئال مادرید یک گفتگوی شخصی با سر الکس فرگوسن داشته است .

در این مصاحبه با مجله فرانسوی واران گفت :

” من همراه با پدر مادرم با الکس فرگوسن ملاقات داشتیم … او هم برنامه های بلند مدتی برای من ریخته بود.”

این بازیکن فرانسوی جایگاه محکمی در ترکیب اصلی تیم ملی پیدا کرده است اما برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید باید پپه و سرجیو راموس را پشت سر بگذارد که کار بسیار دشواری برای اوست.

همین مسئله شایعات جدایی او از برنابئو را جدی تر کرده است و با توجه به سابقه لینک شدنش با منچستر یونایتد همچنان تیم لوییس فن خال یکی از جدی ترین مقصدهای احتمالی واران است.

گزارشهای این هفته در فرانسه هم حاکی از آن است که رئال مادرید در حال آماده کردن پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد پپه است که این امر میتواند واران را در تصمیمگیری برای آینده اش در تیمی دیگر ترغیب کند. اگرچه اغلب از او بعنوان “مدافع آینده” رئال مادرید نام برده میشود اما مشخص نیست تا کی میتواند از شرایط فعلی اش در این تیم خوشحال باشد و منتظر بماند تا شانس بازی پیدا کند.

شما بعنوان هوادار یونایتد چه فکری میکنید ؟ آیا فن خال باید برای واران پیشنهادی ارائه کند ؟

۰ Comments