جایگزین مسیر

گیگز می خواهد بعد از بازنشستگی مربی شود

by | مهر , ۲۹ , ۱۳۹۱

رایان گیگز، پس از تمدید قراردادش، حداقل تا پایان فصل 2012-2013 برای منچستر یونایتد بازی خواهد کرد.

رایان گیگز در نظر دارد، هنگامی که بازنشسته شد، به عنوان مربی به کارش ادامه دهد. شواهد نشان می دهد که او می تواند تا پایان فصل بازی کند.

گیگز، 38 ساله به Telegraph گفت: “هنگامی که دوران بازی من به پایان برسد ، من سعی خواهم کرد که بهترین گزینه را انتخاب کنم.مربیگری را دوست دارم.هر قدر به پایان دوران بازی ام نزدیک تر می شوم، بیشتر در مورد آن فکر می کنم. همه می دانند که من می توانم به بهترین شکل خودم را آماده کنم، هنگامی که بازنشسته شوم. من می توانم دوره های مربیگری را با گری نویل در سطح یک و دو طی کنم. ما در سال آینده برای گرفتن مدرک مربیگری حرفه ای اقدام خواهیم کرد. ”

گیگز در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این آخرین فصل بازی او باشد؟ گفت: ” بله، این فصل می تواند آخرین فصل بازی من باشد، در چند سال گذشته، من فکر مشابه ای داشته ام. بعد از کریسمس، مسائل را ارزیابی خواهم کرد که ببینم احساسم چگونه است و در مورد مربیگری فکر خواهم کرد. ”

” اگر من از بازی خود لذت نبرم، اگر مانند چند سال گذشته، نتوانم به تیم کنم، در آن صورت، خودم را بازنشسته خواهم کرد. من در ماه نوامبر 39 ساله خواهم شد. من نگران بازنشستگی نیستم. بعد از سال ها، بازنشسته خواهم شد، اما من هنوز هم از بازی کردن لذت می برم و هنوز هم احساس می کنم که می توانم به تیم کمک کنم. ”

هنگامی که از او پرسیده شد که تیم گیگز چگونه خواهد بود؟ او پاسخ داد: ” من وینگرهای تیم را دوست دارم. من چیزهای زیادی از استاد یاد گرفتم. ”

” همه چیز به خاطر مربی است. شما می بینید که او با همه در غذاخوری شوخی می کند.او نام هر دانش آموزی که در طول تعطیلات به اینجا می آید را می داند.او همچنین نام تمام بازیکنان نوجوان باشگاه را می داند. این موضوع من را مجذوب او می کند که چگونه او هنوز هم آن کارها را انجام می دهد ؟ ”

۰ Comments