جایگزین مسیر

رایان گیگز خواهان ادامه روند خوب تیم است

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۲

هافبک منچستریونایتد, رایان گیگز از هم تیمی های خود در یونایتد می خواهد تا به شروع خوبشان در لیگ برتر ادامه دهند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رایان گیگز می خواهد شروع خوب تیم که با پیروزی در اولین روز از مسابقات در فصل جدید برابرسوانزی بدست آمد, ادامه داشته باشد.

قهرمان لیگ برتر, برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در هفته دوم رقابت های فصل جدید روز دوشنبه هفته آینده برابر چلسی قرار خواهند گرفت و در ادامه برای رویارویی با رقیب سنتی خود به شهر لیورپول سفر خواهند کرد.

شاگردان دیوید مویز که سال گذشته برای بیستمین بار قهرمان لیگ شدند, برنامه سختی در هفته های ابتدایی لیگ دارند و در آخرین بازی از 5 دیدار سختشان در شروع لیگ روز 22 سپتامبر به ورزشگاه اتحاد خواهند رفت تا دربی شهر منچستر را با سیتی برگزار کنند.

با این اوصاف, گیگز امیدوار است شیاطین سرخ روند خوب تیم را ادامه دهند.

.

.

گیگز به سایت رسمی باشگاه گفت: شما همیشه می خواهید شروع خوبی داشته باشید. واضح است که ما شروع سختی پیش رو داریم, اما ما با بردی خوب برابر سوانزی در روز شنبه خوب شروع کردیم و امیدواریم ما این شرایط را ادامه دهیم

علی رغم جو نامناسب پیرامون این مربی در باره موفقیت یا عدم موفقیت دیوید مویز, این مربی اسکاتلندی 50 ساله در زمینه گرفتن بهترین نتیجه در هفته ابتدایی مربیگری در مقام مربی یونایتد در لیگ با رکورد دیو سکتون مربی سابق یونایتد که در آگوست 1977 در اولین بازی رسمی خود در رقابت های لیگ با نتیجه 4 بر 1 برابر بیرمنگهام به برتری رسید, برابری کرد.

۰ Comments