جایگزین مسیر

رایان گیگز درباره پیشنهاد ون گال تصمیم میگیرد

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش دیلی استار رایان گیگز اسطوره باشگاه منچتسر یونایتد آخر هفته درباره پیشنهاد دستیاری ون گال فکر می کند.

رایان گیگز در طول این هفته برای آینده خود به هلند سفر کرد و به صورت مخفیانه درباره آینده خود به صحبت پرداخت بنا بر گزارشات ون گال در نظر دارد رایان گیگز را به عنوان دستیار اول خود در یونایتد انتخاب کند اما رایان هنوز تصمیم خود را نگرفته است.

رایان گیگز هنوز درباره آینده خود در یونایتد تصمیم نگرفته است و بر روی پیشنهاد ون گال نیز دچار تردید هایی شده است و همچنین شنیده می شود در نظر دارد یونایتد را ترک کند و در باشگاه دیگری مشغول مربی گری شود.

در گزارشات مشاهده شده است که وست بروم بعد از اخراج پپه مل به دنبال جایگزین می باشد و یکی از گزینه های آنها رایان گیگز می باشد.

این بازیکن 40 ساله به مسئولان باشگاه گفته است در آخر هفته همه مسائل را مشخص می کند و احتمالا تا دوشنبه تصمیم خود را خواهد گرفت و به باشگاه می گوید.

در گزارشی دیگر آمده است فیل نویل اسکولز و نیکی بات نیز در صورت رفتن رایان گیگز از باشگاه جدا خواهند شد رایان می خواهد سه نفر به همراه او در باشگاه باقی بمانند اما این نشان می دهد که نیکی بات و اسکولز به شغل قبلی خود یعنی مدیریت تیم جوانان برخواهند گشت و نویل نیز از باشگاه خارج خواهد شد.

به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان از طرف باشگاه منچستر یونایتد در انتخاب مربی بلاخره هفته جدید ون گال به عنوان مربی جدید انتخاب خواهد شود.مربی هلندی در کنفرانس های خبری خود درباره منچستر یونایتد امنتاع می کند و به هیچ سوالی نیز پاسخ نداده است.

۰ Comments