جایگزین مسیر

رایان گیگز نزدیک به نیمکت سرمربی گری یونایتد

by | اسفند , ۲۸ , ۱۳۹۲

وقتی که سخن از آینده مویس به میان می آید درون خود باشگاه زمزمه ها بیشتر است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در کارینگتون زمزمه ها بلند تر و بلندتر میشوند.این زمزمه ها به حدی است که ترس – بهتر است بگوییم باور – این وجود دارد که مویس فصل را به خوبی و خوشی به پایان نمی رساند.
منابع نزدیک به رایان گیگز افسانه 40 ساله یونایتد تأیید کرده اند که او بر خلاف مصاحبه اش که کدورت ها را بین خودش و مویس تکذیب کرده بود ، دل خوشی از رئیس فعلی یونایتد ندارد.عده ای هم عقیده دارند که گیگز خیلی زود جانشین مویس خواهد شد.
آیا گیگز است که مدیریت را به ارث می برد یانه؟واقعیت این است که در هفته های این فصل به طور بسیار کمی گیگز در زمین ظاهر شده است.همچنین او به ندرت در کار مشاوره دادن به مویس به عنوان کمک مربی نقش داشته است.
پس از شکست تلخ و تحقیر آمیز 3-0 مقابل لیورپول و تیره شدن امید ها برای رسیدن به جمع چهارتیم لیگ برتر ، فشار مضاعفی روی مویس برای پیروزی و صعود در برابر المپیاکوس وجود دارد.
آنها در دور رفت نتیجه را برابر المپیاکوس 2-0 واگذار کرده اند.
مویس در کنفرانس پیش از بازی برابر المپیاکوس به یک بازی سراسر هجومی از سمت یونایتد وعده داده بود و گفته بود که آینده خود را در خطر نمی بیند.
مطمئنا گلیزرها پس از بازی های ضعیف از سوی یونایتد ، به فکر یک جانشین برای مویس افتاده اند. چه بهتر که این مرد جانشین از یونایتد باشد و تنها گزینه مورد انتخاب و قابل دسترسی رایان گیگز است.

۰ Comments