جایگزین مسیر

رایان گیگز نزدیک به بولتون واندِرِرز

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۵

رایان گیگز نزدیک به بولتون واندِرِرز

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – رایان گیگز به عنوان نزدیک ترین گزینه جهت تصدی پست مربیگری بولتون واندررز نام برده می شود. به نظر می رسد که در این ماه گیگز به ارتباط خود با منچستر یونایتد پس از نزدیک سه دهه به عنوان بازیکن، سرپرست و دستیار پایان دهد و شانس ملاقات با گروه ماکرون (شرکت ایتالیایی تولید کننده البسه ورزشی و اسپانسر باشگاه بولتون واندررز) افزایش یابد.

گیگز پس از بازنشستگی از فوتبال به عنوان دستیار لوئیس فن خال در اولدترافورد حضور داشت و پس از انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ و حضور دست راست او، روی فاریا، گیگز ناچار به دوری بلند مدت از باشگاه محبوبش است.

گیگز در دوران کوتاه چهار بازی به عنوان سرمربی تیم پس از اخراج دیوید مویس انجام وظیفه کرد و تمایل خود برای سرمربی گری یونایتد را آشکار ساخت.

روزنامه ی محلی بولتون در گزارشی احتمال تصدی مربیگری گیگز در ماکرون استادیوم (ورزشگاه بولتون واندررز) را رو به افزایش و برابر ۱/۴ عنوان کرد و ممکن است در پایان این هفته این اتفاق اعلام رسمی شود.

بولتون فصل گذشته از لیگ قهرمانی به دسته پایین تر سقوط کرد و همکاری خود با نیل لنون را در ماه مارس پایان بخشید. گیگز یک سال دیگر از قراردادش با یونایتد باقی مانده است و به نظر می رسد که درخواست برای باقی ماندن او در تیم باشد. طبق گزارشات اسکای اسپورتس گیگز به دنبال سمت سرمربیگری است و حاضر نیست که نقش او در باشگاه کمتر شود.

حال او باید تصمیم بگیرد که آیا رفتن به تیم تازه سقوط کرده به لیگ یک کار درستی است یا ماندن برای یک سال دیگر در یونایتد با سمتی کمتر از دستیار اول سرمربی!

پی نوشت: بولتون شهری در ۱۶ کیلومتری شمال غرب منچستر است.

۰ Comments