جایگزین مسیر

رایان گیگز: یونایتد دوباره برمی گردد

by | اردیبهشت , ۸ , ۱۳۹۳

رایان گیگز اطمینان دارد که منچستریونایتد فصل آینده دوباره برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ فصل جاری عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتند و هم اکنون فاصله زیادی با صدر جدول لیگ برتر دارند.

بهترین رتبه ای که آنها در فصل جاری می توانند بدست بیاورند احتمالا حضور در جمع شش تیم برتر لیگ می باشد, اکنون دیوید مویز پس از 10 ماه هدایت یونایتد از شغل خود برکنار شده است و رایان گیگز به طور موقت هدایت یونایتد را برعهده گرفته است.

یونایتد با مربیگری گیگز در اولین دیدار برابر نورویچ به پیروزی پرگل 4 بر 0 دست یافت. همه منتظر تابستان پیش رو هستند تا ببینند آیا یونایتد  دست به بازسازی تیم می زند یا نه. در حال حاضر مربی 62 ساله هلندی, لویی فن خال جدی ترین گزینه هدایت یونایتد در فصل آینده محسوب می شود. اما گیگز باور دارد, هر مربی که بر سر کار بیاید, در فصل آینده ترکیبی خواهد داشت تا برای هر جامی رقابت کند.

ما تمام امکاناتا لازم را داریم تا سال آینده فصل موفقی داشته باشیم. ما مطمئنا بازیکان لازم برای این کار را داریم.

بدیهی است که کار سختی خواهد بود, زیرا ما فصل سختی داشته ایم و واضح است که لیورپولی ها تیم بهتری شده اند و دیگر تیم ها که در رده ما قرار دارند, بهتر شده اند.

آسان نخواهد بود, اما من از انجام آن اطمیان دارم.

ما فصل گذشته قهرمان لیگ شدیم. دو سال قبل هم ما تنها با تفاضل گل قهرمانی را ازدست دادیم, یعنی سال قبل از فصلی که ما قهرمان لیگ شدیم.

لیورپول فصل گذشته چندم شد, هفتم مگه نه؟

چه کسی می توانست ادعا کند که آنها در همین رتبه ای که هم اکنون قرار دارند, امسال حضور خواهند داشت, پس تغییرات بسیار بزرگی می تواند رخ دهد.

گیگز در حال حاضر تمرکز خود را بر روی فصل جاری گذاشته است. او می گوید زمانی که هدایت موقت یونایتد را برعهده گرفته است, وارد دنیایی می شد که به هیچ چیز آن آشنا نیود.

بدیهی است که من مدت طولانی در اینجا حضور داشته ام و از ورودی ها و خروجی های باشگاه اطلاع دارم, اما چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که من از آنها اطلاعی ندارم زیرا من تا به حال در چنین پستی حضر نداشته ام.

همه این مسائل هر روز بیشتر می شود و همین مسائل در طول هفته بیشتر از اینها هم می شود و واقعا کار سختی است اما من از انجام آن لذت می برم.

۰ Comments