جایگزین مسیر

رایولا از سود حاصل از فروش پوگبا خانه ی سابق آلکاپن را خریداری کرده است + عکس

by | مرداد , ۲۷ , ۱۳۹۵

رایولا از سود حاصل از فروش پوگبا خانه ی سابق آلکاپن را خریداری کرده است

پایگاه هواداران منچستر یونایتدسوپر ایجنت دنیای فوتبال پس از انتقال پوگبا و دریافت ۲۰ میلیون پوند از حق دلالی این انتقال در میامی خانه ای خریداری کرده است این خانه در گذشته متعلق به یک گانگستر بزرگ بوده است.

پس از انتقال پل پوگبا به منچستر یونایتد با شکستن رکورد نقل و و انتقالات حال مینو رایولا مدیر برنامه های این بازیکن خانه سابق آلکاپن گانگستر بزرگ در میامی را خریداری کرده است و این چیزی است که جدیدا در خبرگزاری ها فاش شده است.

بنا به گفته های Panorama.it , مینو رایولا پس از انتقال ۹۳.۸ میلیون پوندی پل پوگبا از یوونتوس به منچستر یونایتد رقم باورنکردنی ۲۰ میلیون پوندی به جیب زده است و حال در فلوریدا یک خانه ای لوکس خریداری کرده است و این خانه در قدیم به یک جنایتکار خطرناک تعلق داشته است.

این ملک باشکوه و بزرگ شامل ۷ اتاق خواب , ۵ حمام و اینکه این ملک با باغ ۳۰۰۰۰ متر مربع می باشد و این خانه در سال ۱۹۲۲ متلع به یک خلافکار بوده است که شش سال بعد از آن خانه نقل مکان می کند.همچنین این ملک دو اتاق سلاح گرم دارد و همچنین استخری با ظرفیتی معادل ۶۰ هزار گالن و همچنین یک مهمان خانه و یک خانه اسخری کوچک در این خانه بنا شده است.

Former Home Of Al Capone Refurbished In Miami Beach

mino-raiola-al-capone-house_f4ilj985v4qp1cj8fzj10yoet

Former Home Of Al Capone Refurbished In Miami Beach

۰ Comments