جایگزین مسیر

رد پیشنهادات متعدد برای جیمز ویلسون توسط یونایتد

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش دیلی استار یونایتد برای چندمین بار پیشنهادات برای نابغه ی جدید  خود جیمز ویلسون را رد کرده است و به نظر می آید ون خال به توصیه ی گیگز برای او نقشی را در فصل آینده در نظر گرفته است.

جیمز ویلسون که در دوران مربیگری رایان گیگز توانست شکوفا شود و در تنها بازی خود دو گل به ثمر برساند از 7 سالگی در آکادمی یونایتد بوده است و توانسته اقای گل زیر 18 ساله های انگلیس و 19 ساله ها و زیر 21 ساله های انگلیس شود و نشان داده است که گلزنی در ذات اوست.

#ون خال که با کشف و پرورش استعداده ای بزرگ مانند کلایورت,اورمارس, ژاوی,کروس,سیدورف,ون در سار و … معروف شده است در جام جهانی هم نشان داد که چه اعتقادی به جوانان دارد و بازیکنان زیر 20 سال را در بازی های مهم به بازی می فرستاد و با این شرایط تعجبی ندارد که خواهان حفظ ویلسون مستعد باشد.

منچستریونایتد را به جرات می توان باشگاهی دانست که با تکیه به آکادمی خود توانسته است تمامی افتخارات را کسب کند و آغاز این راه با کلاس 92 بود که بعد از 22 سال دیگر اثری از آن ها در زمین نیست ولی همچنان چه از نیمکت تیم اصلی و چه در رده های پایه از #کلاس 92 استفاده می شود.

#رئیس حدود سه سال پیش مدعی شد نسل بعدی آکادمی یونایتد بهترین خواهد بود والبته باید این حرف را قبول کرد چرا که با کمی شناخت در مورد بازیکنانی مانند ویلسون می توان آینده ی روشنشان را ترسیم کرد.

علی رغم وجود ون پرسی و رونی اما به نظر می آید حفظ ویلسون عقلانی باشد چرا که نه چیچا و نه ولبک در فصل گذشته نتوانستند مشکلات گلزنی شیاطین سرخ را در نبود دو ستاره ی نوک حمله ی این تیم را حل کنند.

۰ Comments