جایگزین مسیر

رد پیشنهاد 33 میلیون یورویی موناکو برای کاروالیو.ون خال باید عجله کند

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

امروز روزنامه پرتغالی Diário de Notícias مدعی شد باشگاه ولخرج موناکو پیشنهادی 33 میلیون یورویی را برای کاروالیو فرستاده است که با مخالفت سران اسپورتینگ لیسبون رو به رو شده است.

نکته ی جالب در این خبر صحبت های رئیس باشگاه پرتغالی می باشد که برای چندمین بار علی رغم تکذیب نکردن فروش کاروالیو اعلام کرده است با یک پیشنهاد بالا حاضر به فروش ستاره 22 ساله خود می باشند.

منچستریونایتد در فصل گذشته بالغ بر 15 بازی این هافبک خوش اتیه را زیر نظر داشت و به نظر می اید نزدیک ترین تیم به ویلیام می باشد.

کاروالیو یک بند ازاد سازی 45 میلیون یورویی دارد و گویا تنها با پرداخت این مبلغ است که می توان سران اسپورتینگ را به فروش او راضی کرد.رئیس باشگاه پرتغالی درباره ی هافبک تیمش گفت:

“ما دوست داریم ویلیام را برای یک فصل دیگر نگه داریم اما باید دید چه پیشنهاداتی خواهیم داشت.مطمئنا ما او را کمتر از بند ازاد سازی اش نخواهیم فروخت چرا که او ارزش این مبلغ را دارد.

او خودش هم دوست دارد حداقل برای یک فصل دیگر پیش ما بماند و ما در مورد این موضوع تصمیم خواهیم گرفت.”

با توجه به این صحبت ها کاملا مشخص است در صورتی که برای کاروالیو 45 میلیون یورو پرداخت شود سران اسپورتینگ او را می فروشند و طبق ادعای تمامی روزنامه ها,منچستریونایتد تنها تیمی است که راضی به پرداخت بند ازاد سازی او می باشد.

ایا به نظر شما ویلیام کاروالیو بعد از رونالدو و نانی خرید دیگری از اسپورتینگ برای یونایتد می باشد؟

۰ Comments