جایگزین مسیر

رزروها : استوک پورت 1-2 یونایتد

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۱

ترکیب یونایتد : ساترلند،ورمیجل،ووتن،بلکت،جیمز،به به ، اکانگامنه،پاول(هندری 39)یانوزاج(مک کولاف 89)،هنریکوز،ماکدا(لورنس 77).

تعویضی هایی که به بازی نرفتند : اوهارا، وسلی.

ستاره چیلیایی و آینده دار منچستر برای دومین بار موفق شد برای تیم رزروهای منچستر گلزنی کند و یونایتد در این بازی که در چهارچوب رقابت های “منچستر سینیور کاپ” برگزار شد موفق شد 2-1 از سد تیم استوک پورت بگذرد.

تیم رزروها در نیمه اول یک بازی نا امید کننده را به نمایش گذاشت اما در ابتدای نیمه دوم موفق شدند که توسط هنریکوز و به به در دو دقیقه دو گل بزنند و این بازی دشوار را با پیروزی پشت سر بگذارند.

تیم حریف بازی را حجومی شروع کرد و در همان ابتدا نزدیک بود که دربازه یونایتد را باز کنند اما نیک پاول با ضربه سر ،شوت دنی اودانلز را به بیرون فرستاد و در ادامه تلاش اکرسلی هم برای باز کردن دربازه یونایتد بی فایده بود.

در ادامه به به حمله دیگری را پی ریزی کرد اما ضربه نیک پاول راهی به دربازه پیدا نکرد.اما یک بار دیگر این استوک پورت بود که دست به حمله زد و تام کالینز روی اشتباه تایلر بلکت تا آستانه فروپاشی دربازه یونایتد پیش رفت اما در نهایت این ساترلند بود که با واکنشی دیدنی ، دربازه را بسته نگه داشت.

یاران وارن جویس به شدت دنبال راهی برای باز کردن دربازه حریف بودند اما در نیمه اول موفق به انجام این کار نشدند و نیک پاول یک موقعیت خوب دیگر را نتوانست گل کند و در ادامه ضربه آزاد عدنان یانوزاج هم توست دربازه بان حریف به زیبایی مهار شد.

نیمه دوم یونایتد کنترل بازی را در دست گرفت و فدریکو ماکدا با یک حرکت زیبا پاس اکانگامنه  را کنترل کرد و به آنجلو هنریکوز که فضای بسیار خوبی داشت پاس داد و هنریکوز هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد.

ماکدا و هنریکوز روی گل دوم هم تاثیر گذار بودند و حمله دیگری را پی ریزی کردند که در نهایت به به توپ را به گوشه دربازه فرستاد.به به میتوانست اختلاف را به سه گل هم برساند وقتی که با یک حرکت انفرادی توپ را از دفاع حریف رد کرد اما ضربه اش درون چهارچوب نبود.بعد از گذشت یک ساعت از بازی باز هم ماکدا و هنریکوز فرصت گلزنی داشتند اما ظاهرا گل سوم قرار نبود زده شود.

8 دقیقه مانده به پایان بازی ،تیم حریف روی یک ضربه کرنر توانست توسط اکرسلی به گل برسد و در نهایت بازی با حساب 2-1 به پایان رسید.

تیم وارن جویس در این رقابت ها سه بازی انجام داده و هر سه بازی را برنده بود و یکشنبه باید به مصاف تاتنهام برود.

۰ Comments