جایگزین مسیر

رسمی:تایلر بلکت به ردینگ پیوست

by | شهریور , ۴ , ۱۳۹۵

رسمی:تایلر بلکت به ردینگ پیوست

پایگاه هواداران منچستر یونایتدمدافع جوان منچستر یونایتد تایلر بلکت به صورت رسمی به تیم ردینگ پیوست این تیم که در چمپیونشیپ بازی می کند توسط یاپ استام بازیکن افسانه ای منچستر یونایتد اداره می شود.

بلکت متولد هالم می باشد و اینکه از کودکی در آکادمی منچستر یونایتد حضور داشته است و در سال ۲۰۱۴ زیر نظر لوییس ون گال اولین بازی رسمی خود را برای تیم اصلی به انجام رساند و در آن فصل توانست ۱۲ بازی را به انجام برساند.

این مدافع قدرتی می تواند هم در دفاع وسط و هم در دفاع چپ مشغول به بازی باشد او در فصل ۲۰۱۵/۱۶ به صورت قرضی در تیم سلتیک حضور داشت و در لیگ اسکاتلند برای این تیم هشت بار به میدان رفت.

بلکت در این تابستان به منچستر یونایتد بازگشت و در بازی دوستانه که بین شیاطین سرخ و ویگان برگزار می شد دقایقی برای تیم به میدان رفت گرچه این مدافع ۲۲ ساله برای حضوری ثابت در ترکیب تیم کار بسیار دشواری داشت به دلیل اینکه او می بایست با اریک بیلی , دالی بلیند , لوک شاو , کریس اسمالینگ , فیل جونز و مارکوس روخو رقابت سختی می داشت.

استام که در جوئن امسال به عنوان مربی ردینگ معرفی شد و اینکه از آغاز رقابت ها تیم را اداره می کند در چهار بازی گذشته خود یک برد , یک تساوی و دو شکست تجربه کرده است.

همه در منچستر یونایتد برای آینده تایلر آرزوی موفقیت دارند.

۰ Comments