جایگزین مسیر

رسمی: درن فلچر سرمربی تیم زیر ۱۶ سال منچستریونایتد شد

by | آبان , ۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – درن فلچر پس از آن که به عنوان مربی تیم زیر ۱۶ ساله‌های منچستر یونایتد معرفی شد، بسیار خوشحال است که می‌تواند به تیم سابق خود کمک کند.

ملی‌پوش سابق اسکاتلند پیش از آن که به وست‌بروم و استوک‌سیتی منتقل شود، در پیراهن قرمزها بیش از ۳۰۰ بازی انجام داد. او در نهایت از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

او به سایت رسمی باشگاه گفت:

پس از بازی کردن فوتبال کمی به استراحت نیاز داشتم.فکر می کنم جا به جایی از بازی کردن به مربی گری دشوار می باشد.شما یک روزی تمام تمرکزتان روی بازی کردن بوده است و دلتان برای بازی کردن تنگ خواهد شد.فکر می کنم به آن استراحت نیاز داشتم تا دور از همه چیز باشم و وقتم را صرف چیزهای دیگر کنم و اینکه قبول کنم که دیگر بازیکن نیستم و به سمت مربی گری رفته ام و این تازه شروع کار من است.

وی توضیح داد:

من در حال تمام کردن مراحل مربی گری ام هستم و دوباره به باشگاه بازگشته ام.عصرها کمی می توانم آزاد باشم و فکر کردم هیچ چیز بهتر از کار کردن در یونایتد نیست و با کار در آکادمی جواب خوبی های باشگاه را پس بدهم.این باشگاه معنای زیادی برای من دارد پس مراحلی سخت در پیش است.به من این امکان را می دهد تا مراحل مربی گری ام را تمام کنم و کمی نیز به بچه های آکادمی کمک کنم.

می دونید چیه؟ واقعا لذت می برم.قبل از تعطیلات چند هفته ای کار را شروع کرده ام و مزه آن را چشیده ام اما برای دو الی سه هفته باز درگیر شده ام.من واقعا آن را دوست دارم , شور و شوق و مراحلی که جوانان در آن حضور دارند.مکانی عالی که عصر ها در آنجا حضور دارم وقتم را می گذارنم و می توانید ببینید که چقدر برای آنها معنا دارد.برخی از جزئیات و توصیه ها را برای بازی کردن به بازیکنان ارائه می دهم و سعی می کنند که تاکتیک ها را پیاده کنند و آن را به بازی خود اضافه می کنند.دیدن اینکه بازیکنان این کار را انجام می دهند و از آن پاداش دریافت می کنند معنای زیادی دارد.

۰ Comments