جایگزین مسیر

رسمی:کریستین پرس به فوتبال زنان منچستر یونایتد پیوست

by | شهریور , ۱۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-منچستر یونایتد خوشحال می باشد که اعلام کند با قراردادی تا فصل ۲۰۲۰-۲۱ مهاجم تیم ملی ایالات متحده آمریکا یعنی کریستین پرس را به خدمت گرفته است و این قرارداد می تواند تمدید نیز شود.

این مهاجم ۳۱ ساله از فصل ۲۰۱۸ در تیم فوتبال زنان یوتا رویالز حضور داشته است و بیشتر دوران بازی خود را در آمریکا و سوئد پشت سر گذاشته است و در طول هشت فصل گذشته به ترتیب در تیم های شکاگو رد استارز , گوتبورگ و تیرسو حضور داشته است.

پرس به همراه تیم ملی آمریکا دوبار به مفام قهرمانی جهان دست یافته است که آخرین آنها سال گذشته در کشور فرانسه بود.وی در ۱۳۸ بازی ملی که انجام داده است ۵۸ گل ملی در کارنامه خود دارد.

کریستین پرس گفت:

من واقعا هیجان زده هستم که این فصل به منچستر یونایتد منتقل شده ام.من قدردان این هستم که برای چنین باشگاه با عظمتی می خواهم بازی کنم و جدا از آن آماده این هستم که به زمین مسابقه برگردم.احساس خوشبختی دارم که این فرصت را دارم تا با تلاشم به بهترین وضعیت خود دست یابم و برای به دست آوردن جام رقابت داشته باشیم.من مشتاقانه منتظر چالش جدید خود هستم و نمی توانم برای شروع تمرین با تیم صبر کنم.

کیسی استونی گفت:

کریستین یک بازیکن در سطح کلاس جهانی است و ما از حضور او در باشگاه هیجان زده می باشیم.او سابقه اثبات شده ای دارد و آمار گویای همه چیز است.او یک مهاجم بی رحم است که گل های گوناگونی را به ثمر رسانده است و من می دانم او می تواند کیفیت واقعی را به تیم ما اضافه کند.همچنین کریستین بسیار با تجربه است و برای من فوق العاده است که یک بازیکن با چنین خصوصیاتی به مانند او  را به رختکن خود اضافه کنم.

۰ Comments