جایگزین مسیر

رسمی: دین هندرسون قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کرد.

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – به نقل از سایت رسمی باشگاه، دین هندرسون قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کرده است که طبق این قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۵ در الدترافورد باقی میماند.

هندرسون که برای بازیهای ملی ماه سپتامبر به تیم ملی انگلستان دعوت شده است، یکی از محصولات آکادمی یونایتد است که از ۱۴ سالگی در باشگاه حضور داشته است. این گلر جوان در فصل گذشته موفق به ثبت ۱۳ کلین شیت شد که سومین رکورد برتر لیگ برتر بود و همچنین وی نامزد بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر شد.

دین هندرسون در مصاحبه اش می گوید:

مسیری که من در ۵ ساله گذشته طی کرده ام، برای پیشرفتم فوق العاده بوده است و دوران بسیار با ارزش حضور به صورتی قرضی در شفیلدیونایتد نیز جزوی از این مسیر بوده است. وضعیت باشگاه در قسمت دروازه بانی عالیست. ۳ گلر سطح بالا که چیزهایی زیاد در فوتبال کسب کرده اند حضور دارند و مشتاقانه منتظرم با این گروه کار کنم. ایمانی که سرمربی و باشگاه با این قرارداد به نشان داده اند، ارزش زیادی برای من دارد و پیشرفت من به عنوان یک دروازه بان را ادامه دار میکند.

من هر روز تمام سعی خود را خواهم کرد که پیشرفت کنم تا بتوانم تا جایی که ممکن است برای این باشگاه بزرگ بازی کنم.

اکنون مشتاقانه منتظرم که به ترکیب تیم ملی انگلستان بپیوندم و سپس برای فصل پیش رو آماده شوم.

اوله گونار سولسشائر نیز در مورد دین هندرسون و تمدید قراردادش می گوید:

ما از این که دین قرارداد جدیدی بسته است خشنودیم. او فصل عالی دیگری در شفیلدیونایتد داشت، جایی که تجربه های زیادی به دست آورد و چه به عنوان یک شخص و چه به عنوان یک بازیکن رشد کرد.

دین گلری جوان است که نگرش و انرژی دارد که باعث میشود هر روز به پیشرفت ادامه دهد.

ما وضعیت مستحکم و مناسبی در بخش دروازه بانی داریم که باعث ایجاد رقابت برای حضور در ترکیب اصلی میشود. دین نمونه عالی دیگری از آن نوع بازیکنانی است که از آکادمی آمده اند و از اهمیت حضور در منچستریونایتد آگاه هستند.

همگی ما مشتاقانه منتظر کار با دین هستیم و این که به رشد استعدادش ادامه دهیم.

۰ Comments