جایگزین مسیر

رسمی: سر الکس بازنشستگی خود را اعلام کرد

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۲

متاسفانه شایعاتی که در روزنامه ها مطرح شده بود حقیقت داشت و از طرف باشگاه و سر الکس این خبر ها تائید شد.

سر الکس قرار است در باشگاه به عنوان مدیر و سفیر باشگاه بماند. او در این رابطه گفت:

“این تصمیم که بازنشست بشوم چیزی است که راجع به آن بسیار فکر کرده ام و چیزی نیست که نسبت به آن کم توجه باشم. وقت درستی است. مهم بود که سازمان تیم رو در شکل درستی ترک کنم و فکر می کنم این کار را انجام داده ام. کیفیت این تیم که قهرمان لیگ است و بالانس سنی که در تیم است باعث موفقیت در بالاترین سطح می شود و از طرفی دیگر ساختار آکادمی با بازیکنان جوان تیم اطمینان می آورد که باشگاه آینده روشنی دارد.”
“وسایل تمرینات ما جزو بهترین در دنیای ورزش است و خانه ی ما اولد ترافورد به درستی به عنوان یکی از بهترین زمینهای دنیاست. در آینده، من خوشحالم که بگویم من دو مسئولیت مدیریت باشگاه و نماینده بودن را خواهم گرفت. با این فعالیت ها و خیلی چیزهای دیگر، من خوشبین به آینده هستم.
من باید از خانواده ام تشکر کنم، حمایت و عشق آنها به من ضروری بوده است. همسر من، کتی، با پشتیبانی و تشویق من یکی از مهمترین عوامل در دوران حرفه ای من بوده است. از بازیکنان و کارمندان که بگویم، گذشته و حال، می خواهم از همه آنها به دلیل حرفه ای بودن همیشگی و فداکاری آنها که کمک به داشتن موفقیت های به یاد ماندنی زیادی شده است  تشکر کنم. بدون همکاری آنها، تاریخ این باشگاه انقدر گرانبها نمی بود.”
“در سالهای ابتدایی حضورم، پشتیبانی هیئت مدیره و سر بابی چارلتون به خصوص، به من این روحیه و اطمینان رو داد که یک باشگاه فوتبال بسازم به جای فقط یک تیم فوتبال.  در دهه ی گذشته، خانواده ی گلیزر به من این اجازه رو دادند که منچستر یونایتد را به بهترین نوع توانایی خودم اداره کنم و از طرفی واقعا خوش شانس بودم که با مدیر اجرایی خوبی همانند دیوید گیل کار کنم. من واقعا از وجود همه ی آنها سپاسگزارم.”
” خطاب به طرفداران، متشکرم. حمایتی که در طول سالها از من کرده اید واقعا استثنایی بوده است. برای من افتخار بزرگی بوده است که بتوانم باشگاه شما را هدایت کنم و مدتی که در منچستر یونایتد مربی بودم را گرامی می دارم.”

۰ Comments