جایگزین مسیر

رسمی:مایکل کریک قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۵

رسمی:مایکل کریک قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد مفتخر است اعلام کند که با مایکل کریک برای تمدید قراردادش برای یک فصل دیگر، تا ژوئن ۲۰۱۷، به توافق رسیده است.

مایکل کریک ۳۴ ساله، در ژولای ۲۰۰۶ به منچستریونایتد پیوست. او در طول ۱۰ سال حضور خود، ۵ جام لیگ برتر، یک جام حذفی، یک  لیگ کاپ، یک جام باشگاه های جهان و یک بار هم جام لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است.

مایکل کریک در این خصوص صحبت می کند:

این باشگاه بزرگ بخشی از زندگی من در ۱۰ سال گذشته بوده است. برای همین بسیار خوشحالم که این سفر استثنائی همچنان ادامه می یابد. بسیار عالی است که فرصت کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو را داشته باشید، که به افتخارات زیادی در طول دوران مربی گریش دست یافته است. می خواهم از هواداران برای حمایت همیشگیشان تشکر کنم. بردن جام حذفی یک لحظه فوق العاده بود و امیدوارم در ادامه بتوانیم جام های بیشتری را فتح کنیم.

هم چنین ژوزه مورینیو نیز در این باره می گوید:

کریک یک فوتبالیست خیلی باهوش و یک بازی خوان فوق العاده است. من خوشحالم که او قراردادش را تمدید کرده است. فرم امسالش نشان داد که تواناییهایش و لذت بردنش از بازی همچون گذشته قوی هستند. مایکل سرمایه ای از جنس تجربه از سالها حضورش در این باشگاه دارد و این دانش برای من بسیار با ارزش خواهد بود. من بسیار مشتاقم تا با او کار کنم.

 

۰ Comments