جایگزین مسیر

رفت اما عادت شدنش محال است

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رفت رفت رفت جمله ی مطلقی که تا فوتبال و دنیا پابرجاست با آمدن نامش تکرار می شود.

رفتی آکنده از تاسف برای تمامی فوتبال دوستان دشمن و دوست و بسیار پر رنگ تر برای هواداران منچستریونایتد.

رفت و میلیون ها نفر را یتیم کرد چرا که هواداران یونایتد متفاوتند و به عنوان یک سرمربی به وی نگاه نمیکردند چرا که او آفریننده لحظات شیرین و تکرار نشدنی جوانی و نوجوانی خیلی از هواداران یونایتد می باشد.

و بزرگسالان و کهنسالان نیز او را یک منجی خطاب می کنند که تمامی حسرت های بر دلشان را تمام و کمال پاک کرد و جایش غرور و افتخار را نهادینه کرد.

رفت تا نشان دهد میلیون ها جفت چشم هر هفته منتظر میشینند تا شاید وی در ورزشگاهی حاضر شود و بعد از موفقیت معشوقه ی همیشگی اش منچستریونایتد خوشحالی بچه گانه کند.

رفت تا نشان دهد تنها کسی در دنیال فوتبال بود که به طور مطلق مورد تمجید قرار می گیرد و این تمجید نزد هواداران خاص یونایتد پرستش است.

همچون فیلم های تخیلی وارد بحرانی بزرگ شد و قهرمانانه نه تنها بحران را حل کرد بلکه اوج افتخار و شکوه را برای دوستداران منچستریونایتد به ارمغان آورد.

رفت تا همه ی هواداران یونایتد بعد از دقیقه ی نود اشک در چشمانشان حلقه بزند چرا که با دیدن وی از قاب تلویزیون دلشان قرص می شد که خواهند برد و اگر هم بازی را با شکست پایان بدهند اون مصمم تر از همیشه در چمن اولدترافورد قدم میزند و دست تکان می دهد و در ذهنش خطاب به همه می گوید: نگران نباشید درست می شود.

او برنده بود و برنده بودن را عادت یونایتدی ها کرد و حال دو سال است که رفته و هنوز نبودنش را هیچ کس و هیچ چیز نتوانسته هضم کند اما سایه ی مهربانی اش همچنان بالای سر تیم و در جایگاه می باشد.

رفت اما تا ابد هست و واقعا چه رفتن باشکوهی…

هر روز هواداران یونایتد این جمله را در ذهن خود مرور میکنند که او رفت…

بله رفت اما فقط از کنار زمین رفت و تا قیامت نام وی در اولدترافورد با شور و هیجان طنین انداز خواهد بود.

از همه ی عاشقان منچستریونایتد می خواهیم که در چند کلمه ی کوتاه به توصیف مرد افسانه ای باشگاه بپردازین.

سرالکس چاپمن فرگوسن یا بهتر است بگویم فوتبال رفت…

۰ Comments