جایگزین مسیر

رقابت رئال مادرید و یونایتد بر سر به خدمت گیری بگوویچ

by | اسفند , ۲۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.به نظر می رسد منچستریونایتد در صدد این است دوباره برای هدف قدیمی خود در زمان سر الکس فرگوسن تلاشی دوباره بکند و در این راه باید با تیم رئال مادرید به رقابت بپردازد.

طبق گزارشات دیلی تلگراف آسمیر بگوویچ دروازه بان بوسنیایی تیم استوک سیتی که زمان سر الکس یکی از اهداف وی بود دوباره مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است و از طرفی دیگر کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید هم خواهان وی است زیرا دیگو لوپز دروازه بان مادریدی ها احتمال دارد پایان فصل به میلان منتقل شود و به همین دلیل آنچلوتی به دنبال جانشینی برای وی می باشد.

این دروازه بان 26 ساله که در سال 2010 از تیم پورتس موث به استوک منتقل شد در حال حاضر یکی از ارکان اصلی تیم مارک هیوز می باشد.

او در این چند فصل اخیر لیگ جزیره یکی از بهترین گلر های انگلیس بوده است.

فرم خوب او باعث شده است در چند فصل اخیر تیم های بزرگی همچون منچستریونایتد,منچستر سیتی و لیورپول به دنبال به خدمتی گیری این بازیکن 15 میلیون پوندی بوده اند.

اما یکی دیگر از تیم هایی که برای به خدمت گیری وی اعلام آمادگی کرده است رئال مادرید است زیرا ایکر کاسیاس که زیر نظر مورینیو به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود در زمان آنچلوتی هم هنوز به ترکیب اصلی در لالیگا راه نیافته است.

تیم منچستریونایتد در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بان های جوان دنیا یعنی داوید دخیا هموطن کاسیاس را در دروازه خود می بیند.

این دروازه سابق آتلتیکو مادرید از سال 2011 به یونایتد پیوست ولی در فصل اول زیاد خوب نبود ولی در طی زمان با بازی های بسیار خوبش خودش را به همه نشان داد.

بدون شک دخیا انتخاب اول مویس برای ترکیب اصلی خواهد بود ولی شاید مربی اسکاتلندی برای ایجاد رقابت با دروازه بان اسپانیایی آسمیر بگوویچ را به خدمت بگیرد.

۰ Comments