جایگزین مسیر

رم برای فروش استروتمن از یونایتد درخواست هایی دارد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه گزارش روزنامه هلندی Elf Voetbal مدیر رم والتر ساباتینی برای فروش کوین استروتمن به منچستر یونایتد موافقت کرده است ولی آنها برای این بازیکن هلندی 35 میلیون یورو درخواست داده اند.

به گزارش های رسیده از گازتا دلو اسپورت بعد از اینکه باشگاه رم اعلام کرده بود این بازیکن هلندی را به فروش نمی گذارد اما با توجه به پیشنهادات منچستر یونایتد این باشگاه عقیده اش نسبت به این بازیکن عوض شده است.

بعد از اینکه لوییس فن خال به عنوان سرمربی منچستر یونایتد اعلام شد این مربی استروتمن را در اولویت خود قرار داده است و هنوز نیز به دنبال این بازیکن ملی پوش می باشد.

گزارشات مدعی شده اند که منچستر یونایتد آماده پیشنهاد به این بازیکن می باشد او هنوز  از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت می باشد اما آث رم برای فروش او به منچستر یونایتد بی میل نمی باشد.

با این حال به نظر می رسد که آث رم برای فروش استروتمن به باشگاه منچجستر یونایتد خود را آمده کرده است اما در صورتی این بازیکن را به فروش خواهند گذاشت که یوناید 35 میلیون یورو برای این کوین پرداخت کند.

اگر این مبلغ از سوی منچستر یونایتد پرداخت شود می تواند سود قابل توجهی به حساب بیاید او تابستان گذشته از آیندهوون به رم پیوست و این قیمت بسیار خوب برای این بازیکن به شمار می رود که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است.

هیچ شکی وجود ندارد که بازیکنان زیادی بعد از مصدومیت زیاد به چشم نیامده اند اما این بازیکن 24 ساله می تواند از آن دسته بازیکنان بزرگ باشد که بعد از مصدومتی نیز بازی های خوب گذشته خود را تکرار کند اما اگر فن خال حاضر شود از بودجه 200 میلیون پوندی خود به خوبی استفاده کند باشگاه رم مایل به فروش این بازیکن هلندی است.

۰ Comments