جایگزین مسیر

رم پیشنهاد یونایتد را برای استروتمن رد خواهد کرد

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۳

از ایتالیا گزارش شده است که رم قصد دارد پیشنهاد منچستریونایتد را برای کوین استروتمن رد کند، حتی اگر آن ها 25 میلیون پوند پیشنهاد دهند.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد مجدداً قصد اقدام برای جذب هافبک رم کوین استروتمن را داشته است، اما آنطور که از شواهد پیداست این یک کارِ غیرممکن است.
به نظر می رسد استروتمن دقیقاً مهره ی گم شده ی یونایتد در فصلی که گذشت بود و طبق گفته ی باشگاه، یونایتدی ها آماده ی ارائه ی پیشنهاد در ژانویه بودند.
این بازیکن ملی پوش هلندی از ناحیه ی رباط صلیبی آسیب دید و جام جهانی پیش رو را هم از دست خواهد داد، اما به نظر نمی رسد که این موضوع از اشتیاق من یونایتد برای جذب او کاسته باشد.
هرچند، رمی ها مصمم هستند تا ستاره شان را در تیم نگه دارند، کسی که به آن ها کمک کرد تا فصل خوبی را در سری آ پشت سر بگذارند.
با سخت شدن متقاعد کردن میرالم پیانیچ برای ثبت قرارداد جدید و جدال برای حفظ مهدی بن عطیه در برابر بارسلونا و منچسترسیتی، طبق گزارشات به دست آمده مدیر ورزشی رم والتر ساباتینی، پیشنهاد یونایتد برای استروتمن را رد خواهد کرد.
بر طبق گزارش لگو، رم آماده است تا هرگونه پیشنهادی که برای استروتمن دریافت کند را رد کند، حتی اگر مبلغ این پیشنهاد 25 میلیون پوند باشد.
این بازیکن به نظر در رم راضی ست، باشگاهی که برای بازگشت او به آمادگی در تلاش است، و اخیراً گزارش شده که حتی اگر دو باشگاه بر سر این انتقال به توافق برسند ممکن است خودِ استروتمن این انتقال را نپذیرد.
این طور که پیداست حتی نفوذ لوئیز فن خال ممکن است برای اغوای استروتمن مبنی بر ترک تیمش کافی نباشد.

[highlight]آیا یونایتد باید از تلاش برای خرید کوین استروتمن دست بردارد؟[/highlight]

۰ Comments