جایگزین مسیر

رنه مولنستین از منچستریونایتد جدا شد

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد امروز تایید کرد که رنه مولنستین مربی تیم اول یونایتد از باشگاه جدا خواهد شد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر اجرای باشگاه منچستریونایتد اد وودوارد گفت: من به خاطر تمام زحماتی که رنه در باشگاه کشیده است از او متشکرم, به خصوص از زمانی که در سال 2007 به باشگاه بازگشت.

او به مدت 5 سال مربی تیم اول بود و در این مدت کمک زیادی به سرآلکس فرگوسن و میک فیلان کرد تا تیم را در بهترین شرایط هم در رقابت های داخلی و به همان میزان در رقابت های اروپایی نگه دارند.

من از طرف تمام کسانی که در باشگاه زحمت می کشند برای او بهترین ها را در آینده آرزو می کنم.

رنه مولنستن گفت: من همینجا از از سرآلکس فرگوسن تشکر می کنم و همینطور مالکان باشگاه, تمام همکارانم, بازیکنان و طرفدارانی که باعث شدند دوران حضور من در منچستریونایتد خاص و فراموش ناپذیر باشد. من برای تمام کسانی که در این باشگاه بزرگ کار می کنند بهترین ها را آرزو می کنم.

.

.

این مربی 49 ساله راهی را که دستیار دیگر فرگوسن, مایک فیلان و مربی دروازه بان ها اریک استیل پیموده بودند در پیش گرفت و اکنون پس از بازنشستگی سرآلکس فرگوسن باشگاه را ترک می کند.

این مربی هلندی پس از 12 سال خدمت کردن در کادر مربیگری یونایتد که وقفه کوتاهی نیز در سال 2006 داشت به مدت 6 ماه که مربیگری تیم دانمارکی براندبی را برعهده گرفته بود, اکنون الدترافورد را ترک خواهد کرد.

این مربی نقش کلیدی در موفقیت های سرآلکس فرگوسن در ده سال گذشته را داشت, اما پس از جدایی مایک فیلان و اریک استیل که پس از بازنشستگی فرگوسن و آمدن دیوید مویز اتفاق افتاده بود او نیز از باشگاه جدا شد.

مولنستین در سال 2001 پس از جدایی از  باشگاه ال سعد قطر به الدترافورد آمد تا در مقام “مربی رشد استعدادها مسولیت مربیگری ستارگان جوان 9 تا 21 سال را برعهده بگیرد و سپس در سال 2005 پس از جدایی ریکی اسبراگیا به سمت مربی تیم ذخیره های باشگاه منصوب شد.

پس از اینکه باشگاه را به مقصد مربیگری در براندبی ترک کرد, در اوایل سال 2007 دوباره برگشت تا به جای کارلوس کیروش که هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده گرفته بود به عنوان یکی از مربیان تیم اول یونایتد در کنار مایک فیلان مشغول به کار شود.

در بازگشت دوباره او به باشگاه, تیم منچستریونایتد 4 عنوان قهرمانی لیگ, 2 عنوان قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال 2008 بدست آورد.

۰ Comments