جایگزین مسیر

روزنامه ها:طرح یونایتد برای جذب بندر

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۱

سیمون جونز در Daily Mail مینویسد…

باشگاه منچستر یونایتد هافبک تیم بایر لورکوزن،لارس بندر را زیر نظر گرفته. این بازیکن 23 ساله در طی سالهای گذشته با بازیهای قدرتمندش برای تیم لورکوزن به تیم ملی المان راه پیدا کرده است. استعدادیابهای یونایتد بازیهای او را در بوندسلیگا و برای کشورش جایی که او در میانه زمین و در پست دفاع راست بازی کرده مشاهده کرده اند.بایرن مونیخ در تابستان سعی کرد تا بندر را بخدمت بگیرد اما مدیر ورزشی تیم لورکوزن،رودی وولر  میلی به فروش ستاره های تیمش ندارد.

 

 

 

روزنامه های Daily Telegraph  و Daily Star به شایعات طولانی مدت در مورد اینکه نانی  اماده ترک یونایتد در پایان فصل بعد از اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد به بمبست خورد جان تازه بخشیده اند ، اما Mirror  و Sun اظهار میکنند که این وینگر پرتغالی هدف خواهد داشت تا ارزش هایش را هنگامی که در بازی امشب مقابل چلسی در رقابت Capital One Cup به میدان برود را ثابت کند.

 

Times هم گمان میکند که کریس اسمالینگ شانس کمی برای در اختیار بودن در استمفورد بریج دارد اما میگوید این بازیکن احتمال حضور بین نیمکت نشینان در بازی هفته آینده با ارسنال در خانه را دارد،و فیل جونز هم همچنین نزدیک بازگشت به میادین است.

۰ Comments