جایگزین مسیر

روزنامه های پرتغال:کاروالیو را یونایتدی بدانید!!

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

با توجه به گزارشات منابع معتبر پرتغالی یونایتد دیگر خیالش از کاروالیو راحت است چرا که روزنامه “اوجو” مدعی است کونته به او پیشنهاد داده اما او علی رقم اینکه می خواهد برود این پیشنهاد را رد کرده است.

روزنامه معتبر اوجو گزارش داد کونته هم مشتری هافبک جنگنده پرتغالی می باشد اما گویا او می داند در اینده چه می شود و این پیشنهاد را به محض ارائه رد کرده است.

کونته می خواهد با مقداری از پول فروش احتمالی پوگبا او را به خدمت بگیرد اما گویا یونایتد به مرتب به او نزدیک تر است و خود او نیز دوست دارد در اولدترافورد بازی کند.یونایتد به محض شروع فرصت نقل و انتقالات خرید کاروالیو را علنی خواهد کرد چرا که پول بسیار خوبی پرداخت کرده است و اسپورتینگ لیسبون نخواهد توانست دوام بیاورد.

ojogocarvalho5

البته این روزنامه ادعا کرد با خروج مویس باید دید یونایتد و مربی جدیدش ویلیام کاروالیو را می خواهند یا نه.

البته بعید است یونایتد با هر مربی این استعداد را نخواهد چرا که او یکی از بهترین هافبک های جوان جهان می باشد و حدود یک سال است تحت نظر یونایتد می باشد و خود مویس هم دو بار برای رتماشا بازی او رفت و حدود 15 بازی هم استعداد یابهای یونایتد او را زیر نظر گرفته اند.

ماه پیش روزنامه های انگلیسی مطرح کردند که یونایتد قراردادش با او را منعقد کرده است و تنها منتظر است تا در فرصت نقل و انتقالات او را علنی کند.

ایا باید او را بازیکن یونایتد بدانیم؟

۰ Comments