جایگزین مسیر

روزی عالی برای دیوید مویس

by | فروردین , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-دیوید مویس از طرفدارانی که از او در بازی امروز حمایت کردند تشکر کرد و عملکرد بازیکنان خود که توانستند بازی امروز را 4-1 به پیروزی برسند را مورد ستایش قرار داد.

در این بازی وست وودز بازیکن استون ویلا توانست بازی را در ابتدا 1-0 به سود استون ویلا بکند ولی وین رونی با دو گل در این نیمه توانست یونایتد را 2-1 جلو اندازد و در نیمه دوم نیز خوان ماتا و چیچاریتو دو گل دیگر یونایتد را به ثمر رساندند.

مویس به MUTV گفت:ما بازی رو خوب شروع نکردیم من فکر می کنم که بازیکنانم در ابتدای بازی عصبی بودند و این موجب شد که استون ویلا 1-0 از ما جلو افتد اما ما توانستیم با هوش وین رونی بازی را به تساوی بکشانیم و گل دوم نیز در بهترین موقع یعنی پایان نیمه اول به ثمر رسید که این وقعا عالی است.

من فکر می کنم که بازیکنانم پس از دو گل به خود آمدند و بازی خوبی در نیمه دوم به نمایش گذاشتند و موفق شدند دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند.

من عاشق این نوع از فوتبال هستم مروان فلینی و عدنان در گل چهارم بسیار عالی کار کردند و پایه ریز گل چهارم بودند و عدنان موفق شد با پاس فوق العاده خود چیچاریتو را در موقعیت گل قرار دهد که این واقعا فوتبال زیبایی را نشان می دهد.

تماشاگران از ابتدا تیم و بازیکنان را تشویق کردند حتی پس از گل استون ویلا دست از تشویق خود برنداشتند مویس قبل و بعد از بازی مورد تشویق تمشاگران قرار گرفت که این واقعا مویس را شگفت زده کرده است.

مویس اضافه کرد:من فقط می خواستم در این بازی نشان دهم که من مدیر این باشگاه هستم آنها می دانند که من در هر حال در کنار زمین می ایستم و تیم را رو به جلو هدایت می کنم این کار از زمانی که در یونایتد آمده ام را همیشه انجام می دهم من پشتیبان های خوبی داشته ام همه مردم می دانند که یونایتد در زمان بدی قرار دارد و من باید کار های زیادی انجام بدهم و می دانم که آنها نیز پشت من هستند و آنها باید وضعیت ما را درک کنند.بازیکنان باید تمرکز داشته باشند که نکته مهم این بود که بازیکنان من در این بازی تمرکز خود را در برابر بعضی از کارها حفظ کردند.

من باید همه و همه را مطمئن می کردم که در این بازی پیروزی از آن یونایتد است نه هیچ چیز دیگری من مطمئن شدم که تماشاگران در استادیوم واقعا پشت تیم هستند که این واقعا فوق العاده است من اکنون مشاقانه منتظر بازی در برابر بایرن مونیخ هستم. ما فصل دشواری را پشت سر گذاشته ایم ما می توانیم فصل افتضاح خود را در بازی روز سه شنبه جبران کنیم و با یک بازی خوب در زمین خودمان نتیجه خوبی کسب کنیم.

۰ Comments