جایگزین مسیر

رومینگه:باشگاه های انگلیسی توان خرید مولر را ندارند

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-توماس مولر بازیکن ملی پوش آلمانی هدف باشگاه منچستر یونایتد برای نقل و انتقالات به حساب می آید اما مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است باشگاه لیگ برتری توان خرید توماس مولر را نخواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ کارل هاینز رومینگه اعلام کرد که هدف منچستر یونایتد یعنی توماس مولر فروشی نخواهد بود و پولی که آنها می خواهند برای توماس مولر بپردازند خنده آور است.

با شروع حق پخش تلوزیونی در انگلستان تیم های لیگ برتری به پول های کلانی خواهند رسید و می توان به انتقال های غیر قابل باور به انتقال ژردان شکیری به استوک سیتی و یوهان کابای به کریستال پالاس اشاره کرد.

رومینگه اعلام کرده است که این پیشنهاد ها برای او سرگرم کننده است اما هنوز منچستر یونایتد برای انتقال مولر عقب نکشیده است.

او به خبرنگاران گفت:

مولر فروشی نیست.همکاران انگلیسی ما می خواهند تمام پول خود را برای خرید این بازیکن صرف کنند.

علاوه بر مولر باشگاه منچستر یونایتد به دنبال سرخیو راموس نیز در این تابستان بوده بود اما این بازیکن اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا خواهد رساند.در عین حال منچستر سیتی نیز به دنبال جذب کوین دبروین از وولفسبورگ می باشد.

بایرن مونیخ نیز به دنبال جذب دبروین می باشد اما رومنیگه با صحبت هایی اعلام کرده است که این بازیکن بلژیکی به رقبای بوندسلیگایی فروخته نخواهد شد.

او اضهار داشت:

ما به هیچ وجه نمی توانیم از وولفسبورگ بازیکن بگیریم.کلاوس آلوفس به صورت ۹۹.۹ درصد اعلام کرده است که این انتقال به دیگر تیم های بوندسلیگایی صورت نخواهد گرفت و بایرن ۱۰۰ درصد نمی تواند این انتقال را نهایی کند.

به هر حال باشگاه های انگلیسی می توانند برای خرید این بازیکن شانس خود را امتحان کنند ولی همه چیز پول نیست منظور من راموس,مولر و دبروین است….

۰ Comments