جایگزین مسیر

رونالدو به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد خواهد امد

by | خرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مسئولان منچستریونایتد سعی کرده اند رونالدو را قانع کنند که قراردادش را تمدید نکند و پس از اتمام قراردادش با استفاه از قانون بوسمان به منچستر بازگردد.

منچستری ها پذیرفته اند که توانایی رقابت با موناکو و پاریسنت ژرمن برای خرید رونالدو را ندارند. موناکو پیشنهاد 85 میلیون پوندی و دستمزد پس از کسر مالیات را ارائه کرده بود و پاریسی ها نیز دستمزد هنگفت 118 میلیون پوندی را به رونالدو ارائه کرده است. در این شرایط رئال هم تمام تلاشش را برای تمدید قرارداد رونالدو انجام داده است و پس از چند بار رد شدن این درخواست توسط رونالدو، در پیشنهاد جدیدی پیشنهاد دستمزد155 میلیون یورویی  را به او ارائه کرده است.

به گزارش ایندپندنت، در این شرایط منچستری ها به رونالدو پیشنهاد داده اند قرارداد خود را تمدید نکند تا منچستری ها بتوانند از 65 میلیونی پوندی را که می خواستند به رئال پرداخت کنند برای پرداخت دستمزدی بالا به رونالدو استفاده کنند. منچستریونیتد همچنین قول حق امتیاز تبلیغاتی 100 درصدی را نیز به رونالدو داده است. در صورتی که رونالدو با این پیشنهاد موافقت کند، این وضعیت ممکن است باعث شود رئال برای کسب درآمدی از فروش رونالدو حتی زودتر از پایان قرارداد نیز با انتقال او به منچستر  با قیمتی کمتر موافقت کند.

رونالدو تا پایان فصل 2014-2015 با رئال قرارداد دارد ولی بر اساس قانون بوسمان 18 ماه دیگر می تواند به عنوان بازیکن آزاد با منچستریونایتد و یا هر تیم دیگری قرارداد امضا کند. مشاوران رونالدو نیز به او پیشنهاد کرده اند به فکر انتقال به تیم دیگری در این تابستان نباشد تا با اتمام قراردادش بتواند بازگشتش به الدترافورد را تضمین کند.

۰ Comments