جایگزین مسیر

رونالدو: سر الکس فرگوسن پدر من در فوتبال است

by | آبان , ۲۶ , ۱۳۹۱

کریستیانو رونالدو، به تحسین از سر الکس فرگوسن، مربی سابق خود، پرداخته است و او را به عنوان پدر خود در فوتبال توصیف کرده است.

ستاره رئال مادرید به فرگوسن لقب پدر فوتبالی اش را داده، زیرا او چیزهای زیادی به رونالدو آموخته است.
رونالدو به CNN International گفت:
” او یک فرد فوق العاده است. یک شخصیت انسانی است. او چیزهای بسیاری را به من آموخت. همانطور که قبلاً گفتم، او مانند یک پدر در فوتبال است، چرا که او به من چیزهای بسیاری یاد داد. من واقعاً او را از دست دادم، زیرا من رابطه ی بسیار خوبی با او داشتم. ”
در پاسخ به این پرسش که فرگوسن چقدر به بازیکنان سخت می گرفت؟، او گفت: ” بسیار زیاد. من فکر می کنم گاهی اوقات او نمی تواند مانند آن باشد، زیرا که او چند ساله است ؟ 70 ؟ این برای قلبش خوب نیست. او هنوز سخت کوش و قوی است.به یاد می آورم، اولین باری که او را دیدم، با همان انرژی و نیرو بود. ”

رونالدو همچنین در مورد اینکه چگونه او به عنوان یک پدر عمل می کرد، گفت: ” فکر می کنم من بد نبودم. من هنوز هم، یاد می گیرم، اما فکر می کنم که بهترین چیز در زندگی داشتن یک بچه است و فکر می کنم که من اینگونه بودم، این مانند یک رویا است. صبح از خواب بیدار می شوید و او را می بینید و صدا می زنید ” پدر، پدر ! ” آن مانند این احساس است که شما واقعاً یک بچه هستید و چیزی را که من در مورد آن، صحبت می کنم، متوجه می شوید. این فوق العاده است و من آن را دوست دارم. “

۰ Comments