جایگزین مسیر

رونالدو: من یو این فصل قهرمان لیگ برتر می شود

by | آذر , ۵ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به نقل از سایت گل کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، معتقد است در رقابت های این فصل لیگ برتر، منچستریونایتد می تواند با پشت سر گذاشتن رقیب همشهری بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

سیتی فصل گذشته با پیروزی در دیدار پایانی فصل گذشته مقابل کوئینزپارک رنجرز عنوان قهرمانی را به دست آورد اما رونالدو که خود 6 فصل برای شیاطین سرخ به میدان رفت، معتقد است که سیتی نمی تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

او در گفتگو با دیلی میل گفت:” به نظر من، لیگ برتر جلو تر از لالیگا، رقابتی ترین لیگ دنیاست. بازیکنان فوق العاده زیادی در این رقابت ها حضور دارند و رقابت در این لیگ بسیار جذاب و تماشایی است. من بازی های لیگ برتر را هر هفته در خانه تماشا می کنم.

فکر می کنم منچستریونایتد این فصل بار دیگر قهرمان خواهد شد.”

رونالدو چند روز قبل برای دیدار مقابل سیتی به انگلیس برگشت و دیداری نیز با فرگوسن داشت اما تاکید کرد با او در مورد بازگشت به لیگ برتر صحبت نکرد.

” من با او صحبتی در مورد بازگشت به منچستریونایتد نداشتم. ما تنها در مورد شرایط تیم های مان صحبت کردیم. ما از دیدن هم خیلی خوشحال شدیم.

بازگشت به منچستر بسیار لذت بخش بود. وقتی به فرودگاه رسیدیم، من خیلی خوشحال بودم. من روزهای خوبی در منچستر داشتم و دیدن دوباره هواداران بسیار خوب بود. همیشه از بودن در منچستر احساس خوبی پیدا می کنم.”

۰ Comments