جایگزین مسیر

رونالد دی بوئر :” فن خال همان کسی است که یونایتد به آن نیاز دارد “

by | خرداد , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رونالد دی بوئر ، بازیکن بازنشسته شده از دنیای فوتبال ، و کسی که مدتی را زیر نظر فن خال گذارانده است می گوید که لوییز فن خال هیچ انتقادی را در مورد توانایی خود برای آوردن موفقیت به منچستریونایتد بی پاسخ نمی گذارد.

دی بوئر و فن خال با یکدیگر موفق به کسب موفقیت های فوق العاده ای در آژاکس و بارسلونا شدند پس دی بوئر می تواند به خوبی پیش بینی کند که سرمربی سابق خود چه عملکردی در الدترافورد خواهد داشت.

دی بوئر که اکنون هدایت تیم فوتبال آژاکس را بر عهده دارد در گفتگو با شبکه ی رسمی باشگاه ،MUTV ، به بررسی این پرداخته است که چرا سبک مربیگری فن خال باعث شده است او وارد هر تیمی که می شود برای آن تیم موفقیت را به همراه آورد ؟

” من فکر میکنم به خاطر این است که او همیشه میخواهد که بهترین باشد همچنین او همیشه میخواهد که  به زبان کشوری که در آن کار میکند صحبت کند پس او همیشه یک دوره ی سریع را برای صحبت کردن به آن زبان می گذراند.

” در اسپانیا و آلمان هم همین گونه بود . او همه ی کار هایی که تا کنون انجام داده است را با فداکاری انجام داده است. او از دیگران احترام میخواهد. هم چنین او دوست دارد در صحبت کردن به زبان رسمی آن کشور صریح و بی شبهه باشد.”

” او مربی بسیار منظمی است ، او میخواهد که همه چیز ، برنامه ریزی هایش , جلسات تمرینش ، به خوبی سازماندهی شده باشد. به عنوانی او یک نقشه ی کاری در مقابل خود دارد.

” من فکر میکنم که شما یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت میگیرید پس شانس موفقیت شما بسیار زیاد است .

” من به این موضوع اعتقاد دارم ، مخصوصا زمانی که صبر داشته باشید چرا که او حتما موفقیت به همراه خواهد آورد چون که او دیدگاه فوق العاده ای دارد و بسیار مصمم است که عالی کار کند.

” در مورد تاکتیک هایش ، او نقطه ضعف های حریف و چیز هایی را که تیمش نیاز دارد می داند پس او واقعا میتواند یک تیم بسیار قوی درست کند که اعضای آن به یکدیگر اعتماد داشته باشند.

” بعضی اوقات طول میکشد که آن اعتماد مورد نیاز را از بازیکنان دریافت کند، بعضی از بازیکنان ممکن است با وی مخالف باشند که آن موقع دور انداخته می شوند ولی وقتی همه را با یکدیگر و متحد در اختیار داشته باشید ، به من اعتماد کنید ، شما به موفقیت فوق العاده ای دست خواهید یافت .

” من مربیان بسیاری را دیده ام و او با اختلاف بسیار زیادی از همه ی آنها بالاتر است.”

۰ Comments