جایگزین مسیر

رونی : اگر من خوب بازی کنم، انگلیس هم خوب بازی خواهد کرد

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۳

وین رونی معتقد است که فرمش برای سه شیرها تعیین کننده است و امیدوار است پس از گلزنی در برابر اکوادور حرکت روبه جلو داشته باشد

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –  طبق گزارش منچسترایونینگ نیوز، فوروارد یونایتد براین باور است که اگر او خوب بازی کند، انگلیس می تواند در برزیل به موفقیت دست یابد.

در دو تورنمنت قبلی اش در آلمان و آفریقای جنوبی، او در امر گلزنی ناکام ماند، و در حالی وارد این مسابقات شده است که فرم خوبی در بازی های اخیر ملی نداشته است. رونی پیش از گلزنی در دیدار دوستانه برابر اکوادور در میامی، 365 دقیقه موفق به این کار نشده بود.

به کارگیری او در جناح چپ در آخرین بازی تدارکاتی برابر هندوراس، نه تنها درباره ی پستی که او بازی را از آن جا شروع خواهد کرد، بلکه در مورد موقعیت و جایگاه واقعی او در تیم ملی هم سوال ایجاد کرد.

اما با از دست دادن پایان فصل به خاطر مصدومیت، رونی امیدوار است که گلزنی در بازی دوستانه در میامی، بتواند شروع حرکت او برای موفقیت انگلیس و دستیابی به بزرگترین جایزه در فوتبال  باشد.

او گفت : ” امیدوارم این بتواند عامل برانگیختگی و تغییر برای من باشد.

اگر مسیرِ سال های قبل از بین رفته باشند، با کار تیمی و گروهی … اگر اتفاق بیافتد، آن وقت شگفت انگیز می شود.

زمان هایی وجود داشته، که به طورغیرمنصفانه برای گل نزدن در چند بازی محکوم شدم.

به یاد دارم بعضی ها می گفتند من برای شش بازی گلزنی نکرده ام، که یک مقدار غیرمنصفانه به نظر می رسید. (چون) در آن شش بازی در نقش یک هافبک بازیساز بازی کردم.

می خواهم کارم را به خوبی انجام دهم. می خواهم چندین گل به ثمر برسانم و به انگلیس کمک کنم تا موفق شود. می دانم که اگر تورنمنت خوبی داشته باشم، اگر خوب بازی کنم، در نتیجه تیم خوب بازی خواهد کرد. “

۰ Comments