جایگزین مسیر

رونی : مجبوریم غرورِ از دست رفته مان را برگردانیم

by | تیر , ۱ , ۱۳۹۳

وین رونی هم تیمی هایش را ترغیب کرد تا جام جهانی را به خوبی تمام کنند و وقتی در روز سه شنبه برابر کاستاریکا قرار می گیرند کمی از غرور از دست رفته را برگردانند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شکست در برابر ایتالیا و اروگوئه، که هر دوی این تیم ها مقابل کاستاریکا مغلوب شدند، بدین معنی است که تیم هاجسون برای اولین بار از سال 1958 نتوانست از مرحله ی گروهی صعود کند.

اما مهاجم منچستریونایتد، رونی، مصمم است در آخرین بازی برابر کاستاریکا، لااقل دستاورد اندکی از تورنمنت ناامیدکننده شان به دست بیاورند.

اسکای اسپرت به نقل از او نوشت : ” واضح است که ما واقعاً از اینکه از تورنمنت حذف شدیم ناامید و ناراحتیم. (اما) لازم است که خودمان را برای بازی در روز سه شنبه پیدا کنیم، بجنگیم و غرورمان را نشان دهیم.

اینکه بعد از دو بازی از تورنمنت حذف شدیم حس خوبی نیست، بنابراین مجبوریم تلاش کنیم و کمی از غرور از دست رفته مان را برگردانیم.”

رونی در شکست 2 بر 1 برابر اروگوئه اولین گلش را در جام جهانی به ثمر رساند اما می گوید این گل در برابر شکست تیم هیچ ارزشی ندارد.

او اضافه کرد : ” فکر می کنم توجهی که خیلی از افراد به گل نزدنِ من داشته اند، بیشتر از توجه (و اهمیتی است که) خودِ من به آن دارم. من یک گل زدم، اما بازی را باختیم و از تورنمنت حذف شدیم.

این تیم خیلی بزرگتر از وین رونی است. موضوع، گلزنیِ من نیست. موضوع ما هستیم که می بایست به درستی عمل کنیم.

ما مثبت بودیم اما دو بازی را از دست دادیم. باید آن را ارزیابی کنیم، تلاش کنیم و بهتر شویم. یقین دارم که اینگونه خواهد شد.”

رونی همچنین این نظر را که نرسیدن تیمش به دور حذفی، باعث خواهد شد که او اشتیاقی برای شرکت در بازی های آینده ی تیم ملی کشورش نداشته باشد را رد کرد.

او در پایان صحبت هایش گفت : ” واقعاً افتخار می کنم که برای کشورم بازی می کنم. هرگز نمی خواهم تیمم را ترک کنم. تا وقتی به تیم دعوت شوم همیشه برای انگلیس آماده ی بازی خواهم بود.

من به هیچ وجه علاقه ای ندارم این کار را انجام دهم. تا موقعی که انتخاب شوم، برای انگلیس بازی خواهم کرد.”

۰ Comments