جایگزین مسیر

رونی : چرا باید احساس کنم جایگاهم در تیم تضمین شده است؟

by | خرداد , ۲۶ , ۱۳۹۳

مهاجم منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در حالی که از روی خشم صحبت می کرد گفت که سخت تلاش کرده است تا جایی در ترکیب تیم روی هاجسون به دست آورد، او همچنین از طرف هم تیمی سابقش پل اسکولز حمایت شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران : به گزارش منچسترایونینگ نیوز رونی عنوان کرده که برای قرارگیری در ترکیب اصلی تلاش زیادی کرده است.

مهاجم یونایتد بر این موضوع تکیه می کند که جایگاه او در تیم ملی تضمین شده نیست و هرگز هم نبوده است.

او در مورد بحث هایی که بر سرِ لزوم کنار گذاشتن او توسط هاجسون می شود و در حال افزایش هم هست، واکنش نشان داد.

رونی در بازی شنبه شب که به شکست برابر ایتالیا انجامید به عنوان بال چپ به کار گرفته شد، موضوعی که سوالات درباره ی اینکه آیا وقت آن رسیده که او از ترکیب اصلی بیرون گذاشته شود را افزایش داد.

اما او ادعا کرد برای جایی که در ترکیب انگلیس دارد سخت تلاش کرده است – ولی به نظر نمی رسد که انتظار بازی کردن را داشته باشد.

رونی با عصبانیت گفت : ” من هرگز این حس را نداشته ام. چرا باید احساس کنم جایگاهم در تیم تضمین شده است؟

من سخت سعی و تلاش می کنم و به تیم راه پیدا می کنم. هرگز نگفته ام که جایگاهم تضمین شده است. من انتظار بازی کردن ندارم، سخت کار می کنم. من می خواهم که بازی کنم.

ما بازیکنان خوب جوان زیادی داریم، بنابراین همه ی ما به سختی کوشش خواهیم کرد، همگی ما به سرمربی انتخاب های متفاوتی می دهیم، گزینه های متفاوت و هرکسی را که او انتخاب کند حتم دارم که همگی به آن احترام می گذاریم.”

اسکولز که پیش از شروع مسابقات حرف های جنجال برانگیزی در مورد رونی مطرح کرده بود در آخرین صحبت هایش از رونی دفاع کرده و عنوان کرده است که او باید در پیشانی خط حمله مورد استفاده قرار گیرد.

اسکولز گفت : ” موضوع ناامیدکننده نحوه ی بازی وین رونی نبود، بلکه جایی بود که او بازی کرد.

قبلاً هم گفته ام که بهترین پست برای وین رونی نوک حمله است. اگر به مدعیان قهرمانی و گلزنان در جام جهانی نگاه کنید، (برای) هلند (رابین فن پرسی) در بهترین موقعیتش بازی می کند، برزیل نیمار را در جایی که (او) می خواهد بازی می دهد، آرژانتین با مسی، پرتغال با رونالدو.

من حتی یک ذره هم وین را مقصر نمی دانم، چون او در سه موقعیت متفاوت بازی کرد. او بدون شک بهترین گلزن انگلیس است اما در چپ بازی کرد، در راست بازی کرد، بعد در وسط.

چه اطمینانی به رونی وجود دارد که بگوید : ‘ تو بازیکن اصلی ما هستی. تو فوروارد مرکزی ما هستی؟ ‘  اگر او در آن جا بازی کند، گل هایی را به ثمر می رساند.”

حتی هاجسون در حالی که از عملکرد رونی رضایت داشت بازهم پذیرفت که نیاز است رونی بیشتر در محوطه ی جریمه باشد.

هاجسون گفت : ” ما او را در جایی نیاز داریم که فکر می کنم واقعاً به خوبی گلزنی می کند. لیکن، بله، به وین در محوطه ی جریمه نیاز داریم، ما وین را در محوطه ی جریمه به کار خواهیم گرفت.”

۰ Comments