جایگزین مسیر

رونی:سربابی چارلتون می خواهد یک بازیکن از یونایتد رکورد گل ملی را جا به جا کند

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-وین رونی در جدیدترین صحبت هایش اعلام کرده است که بابی چارلتون به هیچ وجه نمی خواهد بازیکنی غیر از یونایتد رکورد وی را جا به جا کند و تنها دوست دارد یک بازیکن از منچستر یونایتد رکورد وی را جا به جا کند و به عنوان برترین گلزن تاریخ انگلستان خود را معرفی کند.

وین رونی با ۴۸ گل زده در آستانه شکستن رکورد بابی چارلتون افسانه ای می باشد.رونی تنها ۱ گل دیگر با بابی چارلتون فاصه دارد.این بازیکن امشب در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ به همراه انگلیس به مصاف سن مارینو خواهد رفت.

او به خبرنگاران گفت:

من فکر می کنم کسی که بخواهد رکورد سربابی چارلتون از انگلستان را جا به جا کند باید این رکورد توسط یک بازیکن با سابقه منچستر یونایتد جا به جا شود.

او باید با تجربه باشد برای مدتی طولانی در منچستر یونایتد حضور داشته باشد این چیزی است که بابی چارلتون می خواهد.سربابی همیشه بعد از بازی در رختکن به تمام بازیکنان کمک می کند با آنها به صحبت می پردازد.

این برای بازیکنان جدید و همه ما بسیار خوب می باشد زیرا وی مشاوره خوبی به آنها می دهد.من با سربابی چارلتون صحبت های زیادی داشته ام.او یک افسانه و یک قهرمان و یک اسطوره برای باشگاه و تیم ملی انگلستان می باشد.او به من مشاوره های زیادی می دهد اما ما درباره رکوردها هیچ صحبتی انجام نداده ایم.

۰ Comments