جایگزین مسیر

رونی:فصل جدید برای ما از هفته ی آینده شروع می شود

by | مرداد , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

وین رونی کاپیتان تازه منصوب شده یونایتد قول دارد تا یونایتد از هفته ی بعد لیگ و بازی یکشنبه برابر ساندرلند بازی های خوب خود را شروع کنند و شکست ناامیدکننده در اولین بازی را جبران کنند.

اوین تجربه ی کاپیتانی یونایتد علی رغم گلزنی اش اصلا خوب نبود و شیاطین سرخ در اولدترافورد بازی را واگذار کردند.

او در پایان بازی در مصاحبه ای گفت:

“ما 8 روز فرصت داریم که خود را مهیای بازی با ساندرلند کرده و م باید خود را مجددا آماده کنیم و استارت لیگ را آز آن بازی بزنیم.

این بازی می تواند به نتایج ما در این فصل کمک کند و ما در هفته ی رو به رو باید نقاط ضعف خود در این بازی را بهبود بخشیم و سطح کیفی تیم خود را افزایش دهیم.

ما نتیجه ی خوبی نگرفتیم و بازیکنان ناراحتند,سرمربی ناراحت است و هواداران غمگین می باشند.اما ما سخت کار خواهیم کرد و نتایجی درخر اعتبار منچستریونایتد خواهیم گرفت.”

وین رونی قبول کرد نمایش یونایتد در برابر قوهای ولزی زیر حد استاندارد بود اما مدعی شد یونایتد مجددا به فرم تور پپیش فصل خود باز خواهد گشت.او ادامه داد:

“قبول دارم به اندازه ی کافی خوب نبودیم و دو گل درهم و برهم را دریافت کردیم که از نظر من شانسی بود اما ما باید در دفاع بهتر باشیم و در ایجاد موقعیت فعالتر اگر چه باخت در اولین بازی آن هم در اولدترافورد ناامید کننده است اما ما عقب نخواهیم نشست.

ما در تیم خود اعتماد به نفس خوبی داشتیم و این موضوع در تور پیش فصل مشخص بود.ما بازیکنان حرفه ای هستیم و نباید ناامید باشیم و خیلی سریع باید خود را به رقابت ها برگردانیم.

من بعد از به ثمر رساندن گل تساوی تصور می کردم بازی را م بریم اما با خوردن یک گل احمقانه همه چیزی به هم ریخت و ما نتوانستیم خود را سازماندهی کنیم و این همان چیزی است که ما باید یاد بگیریم.

این بازی برایم افتخار بزرگ بود که به عنوان کاپیتان یونایتد در میدان حاضر می شوم اما نتیجه ی بازی ناامید کننده بود و من از این بابت ناراحت هستم.”

۰ Comments