جایگزین مسیر

رونی:من همیشه برای انگلستان در دسترس خواهم بود

by | مهر , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-این بازیکن 28 ساله که در آستانه 100 مین بازی خود می باشد معتقد است که به هیچ وجه قصد کناره گیری از تیم ملی را ندارد و زمانی از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد که مربیان به او اعلام کنند باید از تیم ملی برود.

کاپیتان تیم ملی انگلستان وین رونی که به صدمین بازی خود در تیم ملی نردیک می شود اصرار دارد که قصد بازنشستگی از تیم ملی را به هیچ وجه ندارد و می خواهد تا سالیان سال در انگلستان به بازی خود ادامه بدهد.

وین رونی در رقابت های مقدماتی یورو 2016 روز یکشنبه 99مین بازی ملی خود را در برابر استونی انجام خواهد داد و او می تواند روز 15 نوامبر در ومبلی تعداد بازی خود را در برابر اسلوونی به 100 برساند.

وین رونی می خواهد رکورد پیتر شیلتون(125 بازی) در تعداد بازی ملی را جا به جا کند و این بازیکن معتقد است که با بازی هایی که انجام خواهد داد این رکورد را از آن خود خواهد کرد و همیشه برای بازی در تیم ملی در دسترس مربی تیم خواهد بود.

رونی گفت:”به هیچ وجه نمی توانم روزی که اولین بازی ملی خود را انجام دادم تصور کنم در آن سن و سال به هیچ وجه نمی توانید از آینده خود با اطلاع باشید.”

“شما خوش شانس هستید که می توانید در تیم ملی انگلستان بازی کنید و در آن سن و سال بازی در تیم ملی یک امتیاز برای شما به حساب می آید و تنها دو بازی دیگر تا رکوردی جاودانه باقی مانده است.”

“من بارها اعلام کرده ام که بعد از اینکه صدمین بازی خود را انجام دادم از تیم ملی کناره گیری نخواهم کرد من می خواهم بهترین بازی ها را در تیم ملی انجام بدهم و بازی های بیشتری را به ثبت برسانم.”

“من عاشق بازی در تیم ملی انگلستان هستم و می خواهم چند سال دیگر نیز در تیم حضور داشته باشم مگر اینکه مربیان تیم ملی به من بگویند که دیگر باید از تیم ملی خداجافظی کنی.”

۰ Comments