جایگزین مسیر

رونی آماده بازی برابر نورویچ می باشد

by | دی , ۷ , ۱۳۹۲

وین رونی معتقد است, نورویچ سیتی پس از بازی که هال سیتی برابر شیاطین سرخ انجام داد, می تواند تهدید دیگری برای یونایتد باشد. رونی همچنین تاکید کرد که هم تیمی های او در منچستریونایتد بیش از هر زمان دیگری برای این بازی آماده هستند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در شرایطی که با دو گل از هال سیتی عقب افتاده بودند با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه کی سی برابر شاگردان استیو بروس به پیروزی رسیدند. اکنون بازی بعدی شیاطین سرخ در باکسینگ دی برابر نورویچ می باشد, رونی نیز امیدوار است شیاطین سرخ 3 امتیاز دیگر از این بازی نیز بر اندوخته خود اضافه کنند.

وین به شبکه باشگاه گفت: هال اینجا(ورزشگاه کی سی) با سیستم متفاوتی بازی کرد, اما ما توانستیم با مدیریت بازی نتیجه لازم را بگیریم. بازی شنبه متفاوت تر از آنچه که در بازی امروز دیدم, خواهد بود و نورویچ نیز تیم متفاوتی خواهد بود.

“همیشه جو کارو رود خوب بوده است و من مطمئنم آنها برای سخت تلاش کردن وارد میدان می شوند و سعی می کنند نتیجه لازم را کسب کنند, اما ما باید کیفیت بازی خودمان را نشان دهیم و امیدواریم که بازی را با پیروزی پشت بگذاریم.”

یونایتد 48 ساعت پس از بازی با هال باید به مصاف نورویچ برود, رونی اصولا در این فاصله استراحت می کرد اما در این زمان از فصل, بازی ها فشرده برگزار می شوند و در شرایطی که به نظر این وضعیت, موقعیت ایده الی برای بازیکنان نمی باشد, رونی برای حضور در بازی بزرگ دیگری هیجان زده است.

“دو روز پس از یک بازی, ما معمولا در استخر و سالن بدنسازی بودیم, در حال بازیابی خود پس از بازی آخر بودیم. واضح است که در این زمان از سال اوضاع کمی متفاوت است. من هنوز فکر می کنم که در انگلستان باید تطیلات نیم فصل وجود داشته باشد, من فکر می کنم همه از این مسئله سود می برند اما ما باید با این شرایط کنونی کنار بیاییم, ما بازیکنان حرفه ای هستیم و بر روی بازی بعدی تمرکز کرده ایم – بازی بزرگ دیگری.”

هنگامی که از رونی در این باره سوال شد که آیا تعطیلات نیم فصل باعث نمی شود که هواداران دیگر همانند بازی پنجشنبه گذشته به ورزشگاه ها نیایند, رونی گفت: احتمال دارد اما از این لحاظ که شما فوای خودتان را دوباره بدست می آورید و تیم را دوباره آماده می کنید, وجود این وقفه به تیم کمک می کند. من همچنین فکر می کنم که وجود تعطیلات نیم فصل به سود کل مجموعه تیم ملی نیز خواهد بود. امیدوارم این اتفق رخ دهد. من فکر می کنم تنها زمان است که باعث عملی نشدن این مسئله می شود.

۰ Comments