جایگزین مسیر

رونی: آینده یونایتد روشن است

by | اسفند , ۳ , ۱۳۹۲

وین رونی می گوید آینده برای منچستریونایتد روشن است و تاکید دارد که شیاطین سرخ در مسیر درست حرکت می کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم باتجربه جمعه قرارداد 4 ساله جدیدی با شیاطین سرخ امضا کرد که پس از انتقال 37/1 میلیون پوندی خوان ماتا از چلسی به منچستریونایتد, دومین خبر بزرگی بود که باشگاه در فصل جاری اعلام کرده است.

رونی در وب سایت رسمی خود گفت: آینده برای منچستریونایتد روشن است, اینجا هنوز یکی از باشگاه های برتر دنیا محسوب می شود. ما این مسئله را با خرید خوان ماتا در ژانویه دیدیم. مردم می گویند که ما شاید در جذب بهترین بازیکنان جهان مشکل داشته باشیم اما من فکر می کنم این حقیقت که ماتا به اینجا آمد نشان داد که این مسئله صحت ندارد.

“اکنون دوره تازه ای براب باشگاه می باشد, ما تیم مدیریتی جدیدی داریم و مربی بی نظیر جدیدی نیز یعنی دیوید مویز داریم. ما چند بازیکن عالی نیز داریم و علی رغم فرم کنونی ما, همه با هم متحد هستند و روحیه تیم خوب است. ما به سختکوشی خود ادامه خواهیم داد و منچستریونایتد را به اوج خواهیم رساند, جایی که به آن تعلق دارد.”

علی رغم اینکه تیم در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد, رونی می گوید احتمال اینکه شیاطین سرخ نتوانند در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشند, هیچ تاثیری بر روی تصمیم او برای متعهد شدن در قبال باشگاه در آینده ندارد.

“من می دانم که چه چیزی برخی از خبرگزاری ها فکر می کنند, اما این مسئله نگرانی بزرگی برای من محسوب نمی شود. به این خاطر چنین فکری دارم چون مسیری را که باشگاه در آن حرکت می کند را می شناسم و اگر نتوانیم در فصل جاری به لیگ قهرمانان راه یابیم, آن وقت ما قوی تر باز خواهیم گشت و برای راه یافتن به لیگ قهرمانان در فصل آینده مدعی خواهیم بود.”

مذاکرات برای این قرارداد مدت زمان زیادی طول کشید, و همین مسئله باعث شد شایعات بسیاری در رسانه ها درباره اینکه احتمالا رونی الدترافورد را ترک خواهد کرد, شنیده شود. اما اکنون در نهایت با امضا قرارداد جدید, شماره 10 شیاطین سرخ خوشحال است از اینکه در یونایتد حضور دارد.

“اگر شما هر چیزی را که در روزنامه های می خوانید, باور کنید, پس اینطور است که من خواهان کاپیتان بودن و تاثیر گذاشتن بر روی سیاست نقل و انتقالات باشگاه بودم, مسائلی که کاملا خنده دار هستند و البته که صحیح نمی باشند.”

“مذاکرات مدتی زمان برد اما غیرمعمول نبود. این برهه سختی برای باشگاه بود و اتفاقات بسیار زیادی در حال رخ دادن بود اما مذاکرات از ابتدا مثبت بودند. باور فوق العاده ای از طرف من نسبت به دیوید مویز, اد وودوارد و هیئت مدیره وجود داشت و همچنین نسبت به گلیزرها. این مسئله تصمیم گرفتن را برای من بسیار آسانتر کرد و من می خواهم به خاطر این مسائل از آنها تشکر کنم.”

“هم تیمی های من نیز نقش بزرگی در تصمیم من ایفا کردند. من می خواهم به خاطر حمایتشان از آنها تشکر کنم و به دنبال کار کردن با آنها هستم. از همه مهم تر, هواداران همیشه از روزی که به این باشگاه آمدم از من حمایت کرده اند, چه در روزهای خوشی و چه در روزهای بد. آنها در شرایطی که مذاکرات ادامه داشت نیز به حمایت خود ادامه دادند و من نمی توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم.”

[highlight]شما می توانید مصاحبه کامل وین رونی را در سایت رسمی این بازیکن بخوانید.[/highlight]

لینک

۰ Comments