جایگزین مسیر

رونی از بازی کنار رابین لذت می برد

by | آبان , ۲۴ , ۱۳۹۲

پس از پاس گلی که رونی در بازی برابر آرسنال برای رابین فان پرسی فرستاد, اکنون این مهاجم باتجربه درباره همکاری خود با این بازیکن هلندی در زمین بازی می گوید.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم منچستریونایتد وین رونی, به ستایش از همکاری خود با هم تیمی خود رابین فان پرسی پرداخت.

این زوج با همکاری با یکدیگر تا اینجای فصل 17 گل به ثمر رسانده اند و با همکاری هم گل پیروزی بخش و حساس روز یکشنبه برابر آرسنال در الدترافورد را به ثمر رساندند.

رونی امیدوار است همکاری این زوج مرگبار در ماه های آینده بهتر از قبل شود.

” من فکر می کنم مهم ترین مسئله برای هر مهاجمی, تلاش برای همکاری با یکدیگر برای زدن گل است و ساختن گل.”

“این مسئله برای تیم عالی است اگر من و رابین برای همدیگر فرصت هایی خلق کنیم و گل هایی به ثمر برسانیم که به ما کم می کند تا در بازی ها پیروز شویم.”

“برای ما در مقام بازیکنان لذت بخش است که به این روش بازی کنیم. ما هر دو بازیکنان خلاقی هستیم و من فکر می کنم این دلیل این مسئله است که ما به خوبی با هم کار می کنیم.”

“ما فصل را با فرم خوبی آغاز کردیم اما ما همیشه به دنبال این مسئله هستیم که در زمین بازی بهتر عمل کنیم.”

یونایتد تحت هدایت دیوید مویز شروع ضعیفی در رقاب های فصل جاری داشت اما اکنون شرایط آرمانی خود را پیدا کرده اند و در لیگ و لیگ قهرمانان در موقعیت مناسبی قرار دارند.

رونی نیز معتقد است که تعجب برانگیز نبود که شیاطین شروع ضعیفی در لیگ داشته باشند, چون به شیوه های مربی جدید عادت می کردند.

“ما در چند بازی اخیر بهتر از هر موقع دیگری بازی کردیم و این مسئله همیشه مدنظر باید قرار بگیرد که با آمدن مربی جدید به تیم, ما این ایده ها را به زمین بازی انتقال می دهیم.”

“ما در نهایت اکنون خودمان را پیدا کرده ایم و دقیقا همان چیزی را مربی از ما می خواهید در بازی به نمایش می گذاریم.”

“من به همین خاطر بسیار خوشحال هستم و در حال حاضر ما در مسیر خوبی قرار داریم, من فکر می کنم نوامبر و دسامبر دو ماه واقعا مهم برای ما می باشند.”

“بازی های بسیار زیادی را پیش رو داریم و می خواهیم این دو ماه را با نتایج خوبی پشت سر بگذاریم.”

۰ Comments