جایگزین مسیر

رونی: بازیکنان باید به خاطر نتایج ضعیف در لیگ برتر سرزنش شوند

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

وین رونی می گوید بازیکنان باید مسئولیت نتایج ناامید کننده منچستریونایتد را در فصل جاری برعهده بگیرند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر, هم اکنون در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و 15 امتیاز با صدرنشین لیگ چلسی فاصله دارد.

رونی می گوید که یونایتد به خوبی در فصل جاری با هدایت دیوید مویز در لیگ نتیجه نگرفته است و او امیدوار است آنها بتوانند فصل را به خوبی تمام کنند و با این پایان خوب تیم را برای فصل آینده بسازند.

در مقام گروهی از بازیکنان ما باید مسئولیت رتبه ای که هم اکنون در لیگ در آنجا قرار داریم, برعهده بگیریم. ما می دانیم که بهتر از این ها هستیم و آنچنان که می توانیم بازی کنیم, عملکرد خوبی نداشته ایم.

ما ار این مسئله آگاهی داریم و این مسئله ما را اذیت می کند. اکنون مهم این است که با قدرت فصل را به پایان برسانیم و این فرم خوب را به فصل آینده منتقل کنیم اما مهم تر از هر چیز دیگری باید به رتبه چهارم لیگ برسیم و در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشیم.

یکی از دلایل شکست های اخیر شیاطین سرخ در فصل جاری عدم آمادگی گزینه های اصلی خط حمله یونایتد یعنی رونی و رابین در بیشتر مدت فصل جاری بوده است که باعث شده دیوید مویز به مشکل برخورد.

در طول دورانی که رونی و رابین در کنار یکدیگر در خط حمله یونایتد در بازی ها حضور داشته اند از 36 بازی که این دو با هم انجام داده اند بونایتد تنها دو بازی شکست خورده است.

وین رونی نیز تایید می کند که آن برهه از فصل که او نمی توانست با این مهاجم هلندی به خاطر مصدومیت زوج خط حمله را تشکیل دهد, ناراحت کننده بود.

رابین بازیکن فوق العاده است. او یکی از بی نظیر ترین گلزنان در دنیای فوتبال می باشد. ما زمان هایی که در کنار یکدیگر بازی می کردیم, رکورد خوبی داشتیم اما متاسفانه در زمان هایی مشابه مصدومیت هایی داشتیم اما خوشبختانه اکنون ما می توانیم خودمان را آماده نگه داریم و به تیم کمک کنیم تا بازی ها را ببریم.

زمان هایی که ما آماده باشیم, گل هایی خواهیم زد اما ما همچنین بازیکنان دیگری نیز داریم که می توانند به ترکیب اصلی بیایند و آنها نیز گلزنی کنند.

۰ Comments