جایگزین مسیر

رونی; بازیکنی که هیچکس قدرش را نمی داند

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد- ( اختصاصی )

وین مارک رونی بازیکنی است که در سال ۲۰۰۴ و در آخرین روز نقل و انتقالات به منچستر یونایتد منتقل شد بازیکنی بود که همه و همه او را یک خرید ریسکی می دانستند و هیچ کس این روز ها را نمی دید اما باز هم از وی اننقاد می کنند!

وین رونی بازیکنی است که در همان فصل اول حضور در منچستر یونایتد جواب همه منتقدان را داد.هتریک در مقابل فنرباغچه و تاثیرگذاری هایی که روی تیم می گذاشت از همان ۱۸ سالگی همه را شگفت زده کرده بود اما باز هم این بازیکن را به عنوان یک سوپر استار قبول نداشتند بلکه وین رونی بدون توجه به این اشخاص کار خود را کرد و با گلزنی های خود هم نبوغ خود را نشان داد و همینطور با عملکردش سرالکس فرگوسن را به شدت رو سفید و بقیه را روسیاه کرد و با این عملکرد ها توانست یکی از برترین خرید های سرالکس فرگوسن لقب بگیرد.

وین رونی یک بازیکنی می باشد که به گفته ی رونالدو هم تیمی سابقش و همانطور ابرهیموویچ , نتیجه گرفتن تیمش ارزشش بیشتر از گلزنی های خودش می باشد.بله , می توان این را در بازی های وی تماشا کرد.او یک مهاجم است ولی در واقع نیست.کدام مهاجم در دنیای فوتبال از نیستروی و کانتونا بازی های سابق منچستر یونایتد گرفته تا رونالدو ( برزیلی ), هانری , توتی , سوارز , دل پیرو و نام هایی دیگر توانستند به مانند این بازیکن انگلیسی در پست های گوناگون به بازی کردن بپردازند , جواب این است که وین رونی در هر صورت برای منچستر یونایتد بازیکن با ارزشی است.

وین رونی یک رهبر تمام معنا برای ترکیب منچستر یونایتد می باشد.دوندگی ندارد؟هوش کافی که گذشته داشته حال ندارد؟گلزنی به مانند گذشته نیست؟بازیکنی بی ارزش برای یونایتد شده است؟این ها تنها برای عده ای کاربرد دارد که از زمان انتقال رونی به منچستر یونایتد تا به الان از رونی انتقاد دارند.رونی آرزوی هر تیمی می باشد اما بعضی از هواداران هنوز با این بازیکن مشکل دارند بازیکنی که ۴۹۱ بازی و ۲۳۶ گل به ثمر رسانده است.کم است؟اگر شما می توانید بیشتر گل به ثمر برسانید خود را به آکادمی منچستر یونایتد معرفی کنید.

نه تنها لوییس ون گال بلکه هیچ مربی نمی تواند وین رونی را نیمکت نشین کند.یک سوال پیش می آید که با توجه به خستگی های رونی وی باید چند بازی روی نیمکت قرار بگیرد!این می تواند کمی منطقی باشد ولی نه بازی هایی که در برابر تیم های بزرگ.بلکه در بازی هایی به کار گرفته نشود که زیاد مهم و با ارزش نباشد اما رونی باید در تمام بازی ها حضور داشته باشد.رونی هیچ وقت برای مچستر یونایتد بی ارزش نیست.رونی برای ۹۹.۹۹ درصد هواداران با ارزش است و آن یک دهم درصد را باید نادیده گرفت این چیزی است که باید یاد بگیریم و به آن افراد هیچ توجهی نداشته باشیم چرا؟در ادامه توضیح می دهیم.

این افراد این بهانه را دارند که رونی درخواست خروج داده است و درخواست خروج وی یک الی دو بار بوده است که آخرین بار آن سال ۲۰۱۳ بعد از بازنشستگی سرالکس فرگوسن در رسانه ها پخش شد.اما جواب رونی این است:

من هیچ موقع درخواست خروج نداده ام تنها با سرالکس صحبت کردم تا ببینم برای تیم مفید هستم یا خیر.اما به هیچ وجه درخواست خروج نداده ام.

این جواب کاپیتان منچستر یونایتد می باشد و اگر دروغ هم باشد نباید صحبت های منفی درباره این بازیکن زده شود.چون اکنون او بازیکن منچستر یونایتد می باشد چون او اکنون یکی از رکورداران گلزنی در لیگ برتر و منچستر یونایتد می باشد.وی از ۱۸ سالگی برای هواداران عرق ریخته است , مصدوم شده است , از خانواده اش به دور بوده است تا برای هواداران موفقیت کسب کند اما هنوز عده ای هستند که این بازیکن را بی ارزش دانند.

وین رونی در سال های اخیر در پست های گوناگون بازی کرده است که اگر یک روبات به مانند او بود سیستمش به کلی نابود شده بود چه رسد به انسان.وین رونی این را نادیده گرفت و تا جایی که توانست برای تیlش عرق ریخت و تا در توان داشت بهترین عملکرد ها را به اجرا گذاشت.او در هر پستی می تواند یکی از بهترین های اروپا و جهان باشد.

وین رونی اگر به صورت مداوم در خط حمله قرار می گرفت اکنون بیش از این ها برای منچستر یونایتد گلزنی کرده بود اما وی بدون هیچ چشم داشتی برای ترکیب منچستر یونایتد زحمت کشید و به زودی به بهترین گلزنی تاریخ منچستر تبدیل خواهد شد.از این رو انتقاد ها به هیچ وجه تاثیری روی وی نگذاشته و نمی گذارد.رونی همیشه رونی است.

مگر می شود گلزنی از یاد بازیکن برود؟می توان اینگونه جواب این افراد را داد.شما فوتبال بازی کرده ایی؟ , شما مصدوم شده ای؟ , شما به صورت حرفه ای بازی کرده ای؟.همین جواب شما می باشد.اگر شما بازیکن حرفه ای هستی و برای یک تیم مطرح بازی کرده ای آن موقع می توانیم با شما به گفتگو بنشینیم.

وین رونی تا ابد در قلب ما هواداران باقی خواهی ماند.ممنون از تو که در تئاتر رویاها حضور داری.

Wayne Rooney Manchester United

۰ Comments