جایگزین مسیر

رونی: باید پیشرفت کنیم

by | مهر , ۱ , ۱۳۹۲

وین رونی ستاره منچستریونایتد ‍پس از شکست سنگین مقابل سیتی تاکید کرد که تیمش باید پیشرفت کند.

شیاطین سرخ در کمتر از ۶۰ دقیقه ۴ گل را از سیتی دریافت کردند و در حالی که در نیمه اول ۲-۰ بازنده به رختکن رفتند در ابتدای نیمه دوم نیز دو گل دریافت کردند. گل دیرهنگام رونی توانست اندکی از سنگینی شکست بکاهد. رونی در گفتگو با تلویزیون اختصاصی باشگاه گفت:

شکست به سیتی آن هم با این نتیجه اصلا خوب نیست. باخت با هر نتیجه ای بد است. برای همین ما واقعا احساس ناامیدی می کنیم. جوری که ما گل خوردیم؛ یکی در پایان نیمه اول و دو تا بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم اصلا خوب نبود. ما باید در این زمینه ‍پیشرفت کنیم. باید بازی بهتری انجام دهیم. مثل اواخر بازی که دیگر دیر شده بود.

رونی افزود: سیتی فشار زیادی وارد می کرد اما وقتی بازی ۲-۰ بود ما می دانستیم که می توانیم به بازی برگردیم. بازی های زیادی بوده که ما ۲ گل عقب بودیم اما با زدن یک گل و سپس گل های بعدی به بازی برگشته ایم. اما دریافت آن دو گل در ابتدای نیمه دوم عملا بازی را کشت. وقتی ۴-۰ شدیم دیگر می دانستیم که نمی توانیم به بازی برگردیم. اما به جنگیدن و پرس کردن ادامه دادیم تا به هواداران و به خودمان ثابت کنیم که شکست برایمان تحمل نا‍پذیر است. من فکر میکنم در ۲۰ دقیقه آخر بازی خوبی انجام دادیم و اگر در کل بازی همانطور بودیم شاید نتیجه دیگری رقم می خورد. اما دیگر دیر شده بود.

اگرچه گلزنی رونی از نظر شخصی برای او رضایت بخش است اما رونی به نتایج تیمی اهمیت بیشتری می دهد. او توضیح می دهد که حالا باید به بازی حساس چهارشنبه مقابل لیورپول در جام اتحادیه توجه کنند: گلزنی خوب است اما امروز معنای خاصی نداشت. امروز چیزی که اهمیت داشت امتیازات بود اما ما با دست خالی از بازی خارج شدیم. با این حال ما چهارشنبه بازی بزرگی مقابل لیورپول داریم. باید بازی امروز را فراموش کنیم و به فکر بازی بعد باشیم. همه ما می دانیم که داربی ها چه در منچستر چه در لیورپول و چه در جاهای دیگر حساس هستند و باختن در داربی اصلا خوب نیست. من هم به عنوان هوادار و هم به عنوان بازیکن آن را تجربه کرده ام و اصلا لحظه خوبی نیست. اما خوشبختانه ما بازی لیورپول را در ‍پیش داریم و می توانیم به پیروزی در آن بازی امیدوار باشیم تا دوباره از نظر ذهنی آماده شویم.

۰ Comments