جایگزین مسیر

رونی به دنبال دومین قهرمانی در اروپا

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-وین رونی گفت برای من یک قهرمانی در لیگ قهرمانان کافی نیست و من تلاش می کنم در این فصل به دومین قهرمانی به همراه یونایتد در لیگ قهرمانان دست پیدا کنم.

وین رونی تنها در سال 2008 به همراه یونایتد قهرمان شده است در این بازی یونایتد در ضربات پنالتی و در اوج حساسیت در ورزشگاه لوژنیکی روسیه تیم چلسی را شکست داد و برنده این جام شد و یونایتد 2 سال دیگر نیز به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد که در سال 2009 و 2011 به تیم پپ گواردیولا یعنی بارسلونا نتیجه را واگذار کرد.

رونی در آستانه بازی برابر المپیاکوس گفت:یونایتد در یونان برابر بهترین تیم این لیگ یعنی المپیاکوس قرار می گیرید و رونی معتقد است باید یک بار دیگر لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد و هدف او قهرمانی در این فصل می باشد.

وین در ورشگاه کارایسکاکیس به خبرنگاران گفت:شما همیشه دوست دارید در لیگ قهرمانان برنده شوید یک بار هرگر خوب نمی باشد به خصوص اینکه در بهترین باشگاه دنیا بازی می کنید شما باید تلاش خود را انجام دهید تا این جام را بالای سر ببرید و لحظه ای که این جام را برنده می شوید واقعا باورنکرنی می باشد.

من تنها یک قهرمانی در این تورنمنت دارم و هر کسی دوست دارد که این جام را هر ساله برنده شود این واقعا غیر ممکن می باشد.ما اگر به فینال برویم واقعا خوب می باشد و باید تلاش خود را انجام دهیم تا در فینال نیز برنده شویم.امیدوارم ما این کار را انجام بدهیم.

یونایتد در مرحله گروهی از 18 امتیاز ممکن 14 امتیاز را کسب کرده است و به راحتی از سد لورکوزن شاختار و سوسیداد عبور کرده است و پیروز شده است رونی معتقد است یونایتد در مرحله حذفی باید با اعتماد به نفس به مصاف حریفان خود برود.

وین رونی گفت:ما می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم ما باید در روز سه شنبه بازی خوب به نمایش بگذاریم و به دنبال پیروزی باشیم به طور مثال می توان به چلسی اشاره کرد که در سال 2012 در لیگ به مقامی دست پیدا نکرد ولی در لیگ قهرمانان به قهرمانی رسید ما باید به فکر صعود باشیم هوا خوب باشد یا غیر عادی ما باید برنده شویم ما به دنبال پیروزی هستیم تا به مرحله یک چهارم صعود کنیم.

۰ Comments