جایگزین مسیر

رونی در آستانه تمدید قرارداد با یونایتد

by | بهمن , ۵ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد تنها امیدهای چلسی و رئال مادرید برای خرید رونی تا چند روز آینده نقش برآب خواهد شد. باشگاه یونایتد قصد دارد با ارائه قراردادی بالا, رونی را در الدترافورد ماندنی کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تلگراف گزارش کرده است که منچستریونایتد اکنون در آستانه امضا قرارداد جدیدی با وین رونی قرار دارد. چلسی تمام مدت تابستان را برای خرید این ستاره انگلیسی تلاش کرده بود اما یونایتد هیچ علاقه ای به فروش رونی نداشت.

اکنون روزنامه ها خبر از این مسئله می دهند که رونی در آستانه امضا قرارداد جدیدی با منچستریونایتد قرار دارد. قراردادی که به احتمال زیاد این ستاره انگلیسی را تا پایان دوران بازیگری خود در الدترافورد نگه می دارد.

به گفته روزنامه ها وین رونی در آستانه امضا قرارداد جدیدی می باشد که حقوق هفتگی او را 300 هزار پوند در هفته می کند و این ستاره 28 ساله تا 2018 در یونایتد باقی می ماند.

در صورت امضا این قرارداد وین رونی به ازای هر سال حضورش در یونایتد 15 میلیون پوند دریافت خواهد کرد که در مجموع 5 سال حضورش در الدترافورد این رقم به مبلغ عجیب 65 میلیون پوند می رسد.

.

.

مذاکرات مابین سران یونایتد و رونی در ماه جاری انجام شده است و رونی با دیدن پیشنهاد سران باشگاه برای جلوگیری از جدایی او خوشحال شده است.

گفته می شود رونی به نمایندگان خود گفته بود تا برای قرارداد جدید بلند مدتی با یونایتد وارد مذاکره شوند. 18 ماه دیگر قرارداد کنونی رونی با یونایتد به اتمام می رسد. رونی هم اکنون 250 هزار پوند در هفته از یونایتد می گیرد.

مطمئنا هواداران یونایتد دوست دارند این خبر صحت داشته باشد و ستاره تیمشان در الدترافورد باقی بماند اما رقم این قرارداد کمی عجیب به نظر می رسد. تنها احتمالی که می توان درباره این حرکت باشگاه یونایتد حدس زد این است که شاید سران یونایتد قصد دارند به هر ترتیبی اجازه جدایی به ستاره باتجربه تیمشان ندهند.

۰ Comments