جایگزین مسیر

رونی روح مبارزه را برای برنلی محکم کرد

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رونی انتظار دارد منچستریونایتد به شدت سنگین برنلی را به چالش بکشد و تمام تلاش خود را برای حفظ موقعیت خود در جدول به کار برد.

پس از تساوی 0 – 0 در چمن ورزشگاه مور در ماه آگوست گذشته , رونی اذعان می کند که باید برنلی را شدیدا تحت تاثیر بازی خود قرار داد و نگرششان در همه فصل همین باشد.کاپیتان باشگاه همچنین نگران تعداد گل های دنی اینگز است , کسی که به عنوان مهاجم با زدن هشت گل نام و آوازه ای را برای خود دست و پا کرد.

وین گفت:”بدست آوردن قهرمانی و حفظ جایگاه خود در جدول سخت است و من فکر نمی کنم برنلی بازیکنان زیادی در تابستان خریده باشد.”

“آنها با همان بازیکن هایی که تیم را به لیگ برتر آوردند بازی می کنند پس آنها به خوبی با هم هماهنگ هستند.آنها تیم سختکوشی هستند , آنها واقعا سخت کار می کنند و بازی را برای شما مشکل می کنند.پس این یک بازی سخت خواهد بود.”

“دنی اینگز فوق العاده کار کرده است.او چند گل به ثمر رسانده است و حرکاتش واقعا خوب است. من او را به طور کامل چند بار در تیم زیر 21 سال انگلستان دیدم.او کارش را به خوبی انجام می دهد.این برای او خوب خواهد بود اگر او همچنان به گلزنی اش ادامه دهد-البته نه در برابر ما.”

۰ Comments