جایگزین مسیر

رونی: لیندگارد آزاردهنده ترین بازیکنی است که می‌شناسم, پاسخ لیندگارد به صحبت رونی

by | آذر , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد: مهاجم و کاپیتان شیاطین سرخ در مصاحبه ای که اخیرا با Sport Magazine انجام داده است به تعدادی سوال درباره ی خودش و علایقش پاسخ داده است.

وقتی از وین رونی پرسیده شده که دوست ندارد با چه کسی در آسانسور گیر بیفتد وی نام همبازی سابق خودش “آندرس لیندگارد” را به زبان آورد. این دروازه بان ۳۱ ساله در تابستان از شیاطین سرخ جدا شد به تیم وست بروم پیوسته است.

واکنش رونی به سوال مطرح شده از وی درباره ی اینکه دوست ندارد چه کسی با وی در آسانسور گیر بیفتد اینگونه پاسخ داد:

آندرس لیندگارد، او واقعا اذیت کننده است.

وین رونی در ادامه ی مصاحبه ی خودش از مایکل جانسون به عنوان ورزشکار محبوب غیر فوتبالی اش نام برد. همچنین با استعدادترین بازیکنی که با او بازی کرده است به عقیده ی رونی “کریستیانو رونالدو” است.

این بازیکن ۳۰ ساله منچستریونایتد به سریال “The Walking Dead” علاقه دارد و همچنین از جانی براوو به عنوان انیمیشن محبوب کودکی خودش نام برد.

آندرس لیندگارد نیز به این صحبت وین رونی پاسخ داده است و با انتشار تصویری از خودش و وین رونی در حین بازی این حرف وین رونی را پاسخ داده است.

انتشار چنین تصویری توسط آندرس لیندگارد میتواند برای وی دردسرساز باشد. طبق قوانین اتحادیه ی فوتبال انگلستان انتشار چنین تصویری در شبکه های اجتماعی توسط بازیکنان غیر قانونی است.

آندرس لیندگارد در اینستاگرام با نوشتن متن زیر و انتشار این تصویر خودش را در موقعیت بدی قرارداده است.

Screen Shot 2015-12-01 at 7.46.05 PM

لیندگارد: “ آیا این دلیل این است که دوست نداری با من در آسانسور گیر بیفتی وین ؟”

قبلا بازیکنانی همچون ریو فردیناند به خاطر انتشار مطالبی از این قبیل با محرومیت مواجه شده اند.

۰ Comments