جایگزین مسیر

رونی میتواند در رینگ مبارزه کند ، به من اعتماد کنید !!

by | اسفند , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان سابق بوکس جهان و تمرین دهنده بوکس حال حاضر جو گلگر (Joe Gallagher) افشا کرد که او قدرت مشت های رونی را احساس کرده است .

شاید رونی توسط فیل باردزلی ناک اوت شده باشد اما جو گلگر قهرمان بوکس جهان میگوید از توانایی های بوکس رونی شوکه بود .

کاپیتان رونی بدلیل افشای فیلم مبارزه بوکس او در آشپزخانه ی خانه ی 3.5 میلیون پوندی اش در چشایر بشدت توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفته بود .

گلگر توانایی های رونی را در باشگاه بوکس امیر خان (بوکسور معروف بریتانیایی )  مشاهده کرده بود :

“شاید او کمی آماتور گونه مسابقه دهد اما هنوز یک طرفدار دوآتشه بوکس است و هرموقع فرصتی پیدا میکند به باشگاه بوکس میرود . من او را در تابستان (فصلی که مسابقات فوتبال انجام نمیشد) مشاهده کردم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم .

او بسیار دست سنگینی دارد و حرکات ترکیبی خوبی انجام می دهد . او در درجه اول یک فوتبالیست است اما شما میتوانید ببینید او توانایی های پایه بوکس را به خوبی دارد و میتواند در رینگ مبارزه کند .

شما براحتی میتوانید ببینید چرا او آنقدر در  کریر اش موفق بوده ، با اینکه ما  مدت بسیار کمی را با هم کار کردیم اما او تمامی نکاتی را که به او یاد دادم بخوبی آموخت و از آن ها لذت میبرد . درحالیکه قرار بود فقط چند دقیقه با هم حرف بزنیم اما آن ملاقات 15 دقیقه طول کشید . ”

رونی شدیدا طرفدار بوکس است و با برادران بوکسور اسمیت (پاول،استفن،لیام،کالم) که همگی توسط جو گلگر مورد تمرین  قرار میگیرند رفیق است . همچنین او طرفدار  بوکسور سبک وزن آنتونی کرولا است .

کاپیتان شیاطین سرخ قبلا اعلام کرده بود که اگر کریر فوتبال را در پیش نمیگرفت بدون شک به بوکس روی می آورد . باید اشاره کرد که رونی در دوران جوانی و قبل کریر فوتبالش یک بوکسور آماتور بوده .

*قابل ذکر است رونی توسط وید برت (کشتی کج کار معروف) چندی قبل به مبارزه در رسلمینیا 31 (معروف ترین مسابقات سالانه کمپانی کشتیکج دبلیو دبلیو ای )  دعوت شد که در تعجب همگان این دعوت را قبول کرد !!!!

 

 

 

۰ Comments